اصفهان میزبان نمایشگاه‌های گل و گیاه و تسهیلات ازدواج می‌شود

به گزارش رکنا از اصفهان، نهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی در فضایی بالغ بر چهار هزار مترمربع برپا می‌شود و میزبان 37 شرکت از سه استان اصفهان، تهران و مرکزی خواهد بود. این شرکت‌ها زیباترین گل‌ها، گیاهان، محصولات دارویی گیاهی و همچنین گل‌های آپارتمانی را به نمایش می‌گذارند تا مردم اصفهان در اردیبهشت زیبا، میهمان عطر و بو و رنگ گل‌های جذاب بهاری شوند.

در کنار این نمایشگاه، ششمین نمایشگاه تشریفات و تسهیلات ازدواج برپا می‌شود که میزبان 32 شرکت از استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی و قم خواهد بود و شرایطی را فراهم می‌آورد تا این شرکت‌ها محصولات و خدمات خود را در پنج هزار و 600 مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش بگذارند.

موسسات تشریفاتی برگزارکننده مراسم و مجالس در این نمایشگاه حضور دارند و همچنین در کنار این موسسات، تولید و عرضه‌کنندگان ملزومات تسهیلات ازدواج شامل لوازم خانگی و آشپزخانه، صنایع چوب و مبلمان، میز نهارخوری، کالای خواب، لوستر و فرش ماشینی به عرضه محصولات خود خواهند پرداخت.

نهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی و ششمین نمایشگاه تخصصی تشریفات و تسهیلات ازدواج طی روزهای 28 اردیبهشت تا یکم خردادماه 1401 در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت برپا می‌شوند و علاقمندان می‌توانند از ساعت 13 تا 20 به بازدید از آنها بپردازند

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 781083 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟