دیدار مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های کردستان با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان

به گزارش رکنا از کردستان؛فردین وکیلی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان به تشریح برنامه های این اداره کل پرداخت و ابراز امیدواری کرد با همکاری و همفکری اصحاب رسانه استان ، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای میتواند نقش بسزائی در آموزش نیروی کار متخصص در استان ایفا کند.

وکیلی بیان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان متولی آموزش مهارت های غیر رسمی در کشور با دارا بودن امکانات خوبی از قبیل کارگاه های آموزشی مجهز و فضاهای آموزشی  مناسب و متناسب با نیازهای واقعی بازار و نیز نیروهای فنی متخصص در قالب مربیان فنی کارآزموده می تواند خلاء موجود بین نظام آموزشی و بازار کار و اشتغال را پر کند البته این امر زمانی میسر خواهد شد که این ظرفیت های بالقوه با کمک تمامی ارکان اجتماعی منجمله اصحاب رسانه به عموم معرفی گردد و اصحاب رسانه با بهره گیری صحیح از قدرت خود در راستای ارتقاء منافع عمومی می توانند یاریگر سازمان آموزش فنی و حرفه ای در راستای دستیابی به اهداف عالیه این سازمان درخصوص ارائه آموزشهای مورد نیاز جامعه در جهت خدمت رسانی به اقشار و گروههای مختلف هدف باشند.

در ادامه : حسینی نسب مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های کردستان ضمن تبریک به مناسبت انتصاب فردین وکیلی به عنوان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان ، اعلام آمادگی کردند که به عنوان عضوی از جامعه رسانه ای استان در کنار این مجموعه باشند.

حسینی نسب :  نیز در این دیدار از رسانه‌ها و خبرنگاران به عنوان سربازان جبهه فرهنگی انقلاب یاد کرد که برای اعتلای نظام و انقلاب تلاش می‌کنند.

در پایان : مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان با اشاره به آمادگی رسانه‌های استان برای ایجاد امید و ارتقای آن در جامعه گفت: خوشبختانه این فرصت به دلیل وجود رسانه‌های حرفه‌ای و توانمند و پر تلاش، مهیاست.

 

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 779166 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟