۵۲ دستگاه کنتور روشنایی معابر در کامیاران نصب شد

به گزارش رکنا از کردستان؛  وریا شیروانی مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه کنتورهای روشنایی معابر همانند دیگر کنتورها در زمان های مشخص قرائت می گردند، گفت: این کنتورها با هدف کنترل مصرف و جلوگیری از پرت انرژی و شفاف سازی تلفات شبکه نصب شده اند.

شیروانی افزود: امسال تاکنون ۵۲ دستگاه کنتور روشنایی معابر جهت تأمین مصرف روشنایی معابر در پست های عمومی دارای سیستم روشنایی معابر در ۵۲ روستای بدون روشنایی معابر از توابع شهرستان کامیاران نصب شده است که با احتساب این رقم، تعداد کنتورهای روشنایی معابر اکنون به ۳۵۰ کنتور افزایش یافته است.

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران اظهار داشت: با نصب این کنتورها ، ضمن رصد وضعیت روشنایی معابر و افزایش کیفیت ارائه خدمات به روستاییان، درهزینه های نگهداری شبکه روشنایی نیزصرفه جویی قابل ملاحظه ای خواهد شد.

وی در ادامه با شاره به اینکه در مجموع برای نصب این ۵۲ کنتور روشنایی معابر در شهرستان کامیاران ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است افزود:  چشم انداز این مدیریت تعویض ونصب ۵ هزار دستگاه کنتور تک فاز خانگی و تبدیل به کنتور تک فاز هوشمند در قالب طرح فهام تا پایان سال ۱۴۰۱ است.

شیروانی در پایان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۸ فقره اصلاح و بهسازی شبکه روشنایی معابر شهری در شهرستان کامیاران انجام شده که ۴۵ مورد آن مربوط به لامپ های روشنایی و ۲۳ مورد نیز مربوط به اصلاح تجهیزات شبکه روشنایی بوده است.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 776497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟