دکتر عاطف راد، مدیر کل بیمه سلامت گیلان شد

به گزارش رکنا به نقل از گیل ابراز، در این مراسم از زحمات «جمشید محمدی » مدیرکل پیشین بیمه سلامت گیلان تقدیر و «محمود عاطف راد» به‌عنوان مدیرکل جدید بیمه سلامت گیلان معرفی شد.

در این مراسم دکتر جمشید محمدی مدیرکل سابق بیمه سلامت استان گیلان گزارشی از اقدامات و عملکرد این اداره کل در بحث بیمه و خدمات بهداشتی و درمانی بیمه شدگان ارائه داد و در پایان مدیران سازمان از تلاش های دکتر محمدی قدردانی کردند.

مدیر آمار ،فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان سلامت،در این مراسم با بیان اینکه مدیریت سازمان ،امانتی است که در یک بازه زمانی به افراد دارای صلاحیت سپرده می شود،اظهار کرد:

رویکرد بیمه سلامت یک کار تخصصی با نگاهی مردمدارانه است که تاکید آن بر کار جمعی و خدمت به مردم است.

احمد رستمی،با اشاره به اقدام مهم سازمان بیمه سلامت در خصوص نسخه نویسی الکترونیک گفت:ارائه خدمات مطلوب و مناسب به بیمه شدگان همواره یکی از اولویت‌های اصلی سازمان بیمه سلامت بوده است و بر همین اساس در سال جدید کاهش مشکلات بیمه شدگان و ارتقاء کیفی خدمات بیمه سلامت بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تاکنون ۴۵ هزار مرکز تشخیصی و درمانی در کشور طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت هستند،گفت: حمایت‌های بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت در دوران کرونا نیز بیشتر از گذشته تداوم داشت و امیدواریم مواردی مانند حذف ارز ترجیحی دارو با تدابیر درست و مناسب وزارت بهداشت و دولت باعث ایجاد خلل در روند درمانی مردم نشود.

علیرضا اصلانی ،در ادامه با بیان اینکه تا کنون بیش از ۹۵ درصد پزشکان در پروژه نسخه نویسی الکترونیک مشارکت دارند ،تصریح کرد:یکی از دلایل مهم تحقق این پروژه مهم در کشور، اطلاع رسانی شفاف و روشن از مزایای این طرح به بیمه شدگان و مراکز طرف قرارداد است.

وی افزود:همکاری سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های بیمه‌گر، لازمه اجرای کامل خدمات نسخه نویسی الکترونیک در کشور است و هدف اصلی ما تشویش پزشکان برای مشارکت در این امر است.

همچنین در این نشست دکتر عاطف راد مدیرکل جدید بیمه سلامت استان گیلان نیز نسبت به ارتقاء کیفیت و کمیت خدمات بیمه در آینده و استفاده از تمام ظرفیت ها برای افزایش رضایت‌مندی بیمه شدگان تاکید کرد و گفت:مشارکت‌های اجتماعی، اطلاع رسانی گسترده در خصوص موضوعاتی نظیر نظام ارجاع ،پزشک خانواده و ارتباط مؤثر با رسانه‌ها در راستای آگاهی بخشی، از جمله موارد قابل توجه سازمان بیمه سلامت محسوب می‌شود.

وی افزود: بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت همه سرمایه اجتماعی و معنوی این سازمان محسوب می‌شوند و احترام به بیمه شدگان و ارائه خدمات مناسب و با کیفیت سلامت، کلیدی‌ترین و اصلی‌ترین دستور کار سازمان بیمه سلامت است.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 775784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟