امام جمعه سنندج: دشمنان اسلام از اتحاد  مسلمانان هراس دارند

به گزارش رکنا از کردستان؛ ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم کردستان در راهپیمایی روز جهانی قدس، داشت: مردم و مسوولان استان با شرکت گسترده در این راهپیمایی، نشان دادند که حامی و غمخوار ملت مظلوم فلسطین هستند و این مهم بسیار ارزشمند است.

وی حضور باشکوه مردم را در راهپیمایی روز قدس، بیانگر وحدت بین ملت ایران برای دفاع از مظلومان فلسطین دانست و افزود: امیدواریم بزودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف باشیم که البته با وحدت بین جامعه اسلامی محقق خواهد شد.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها به بزرگداشت هفته معلم اشاره داشت و ادامه داد: معلمان سرمایه مملکت هستند و آموزش و پرورش قوی، کشور را به سمت ترقی و پیشرفت پیش می‌برد.

ماموستا رستمی ضمن تبریک روز و هفته کار و کارگر، اظهار داشت: چرخ اقتصاد کشور به دست کارگران تلاشگر می‌چرخد و کارگر در دین اسلام و از دیدگاه پیامبر(ص) جایگاه والایی دارد، بنابراین باید قدردان تلاش‌های آنان بود.

وی در ادامه از امنیت به عنوان یکی از مهمترین نعمت‌های الهی نام برد و گفت: در کنار امنیت مرزها، باید مردم از امنیت اقتصادی و معیشتی نیز برخوردار باشند و تحقق این موضوع مستلزم همت مسوولان است.

امام جمعه سنندج یادآور شد: امروز شاهد بالا بودن قیمت اجناس در استان و کشور هستیم و نیاز است مسوولان آستین همت را بالا بزنند و با تلاش و همت مضاعف، چاره اندیشی و مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.

ماموستا رستمی ضمن اشاره به تصادف اخیر در مسیر جاده سنندج- کامیاران و ابراز تاسف از فوت سه جوان نخبه در این حادثه، اضافه کرد: انتظار داریم دستگاه‌های مسوول، برای اصلاح جاده‌های پرخطر استان، با جدیت اقدام کنند تا شاهد ادامه حوادث و تصادفات تلخ نباشیم.

 

 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 775507 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟