شمارش معکوس ۱۰ ساعته برای دستگیری متهم به سرقت طلا در بردسکن

به گزارش خبرنگار رکنا ، سرهنگ محمود مختاری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت مقادیر قابل توجهی طلا، وجه نقد و یک دستگاه موتورسیکلت از یک خانه مسکونی در یکی از مناطق شهر بردسکن، بلافاصله پی گیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی بردسکن با حضور در محل و بررسی صحنه جرم و با توجه به آثار به جای مانده در محل به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به ردزنی و شناسایی متهم شد.

این مقام انتظامی گفت: ماموران انتظامی پس از شناسایی مخفیگاه متهم، با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از محل مقدار ۶۰ گرم طلا شامل: یک رشته گردنبند، یک جفت گوشواره، ۲ رشته دستبند و یک حلقه انگشتر، مقدار ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان وجه نقد و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف کردند.

سرهنگ مختاری تصریح کرد: متهم دستگیر شده در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی نسبت به خود شد ولی در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس، به سرقت از خانه موردنظر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن ضمن اعلام این مطلب که متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست تا با رعایت نکات ایمنی و هشدارهای انتظامی ،پیشگیری آگاهانه ای از وقوع سرقت داشته باشند.

کدخبر: 774679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟