کار دانشگاه آموزش برای اشتغالزایی است/ اختصاص ۱۸ میلیارد اعتبار به پروژه تقاطع غیرهمسطح دانشگاه

به گزارش خبرنگار رکنا از لرستان، علی نظری در نشست خبری با اصحاب رسانه،  با اشاره به تقاطع غیر همسطح این دانشگاه گفت: در حال حاضر تقاطع غیرهمسطح پیشرفت  فیزیکی ۹۰ درصدی دارد اما ما با بدهی زیادی روبرو هستیم و در سفر ریاست جمهور به لرستان حدود ۱۸ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافته که تاکنون یک سوم آن و پرداخت شده است.

 

وی ادامه داد: با هماهنگی استاندار و معاونت عمرانی استانداری در صدد جذب مابقی اعتبار پروژه تقاطع غیر همسطح هستیم و قصد داریم بخشی از این پروژه را به پیمانکار واگذار نماییم.

 

نظری با اشاره به هوشمند سازی سامانه های دانشگاه لرستان، اظهار کرد: به دنبال این هستیم که له هر طریقی زیرساخت های اینترنت را هوشمند کنیم تا از حالت سنتی خارج شود.

 

وی افزود: برای تغییر رویکرد، تعامل رسانه با دانشگاه ضروری است و رفع مسائل فرهنگی در اولویت قرار دارد.

 

نظری عنوان کرد: دانشگاه لرستان جایی برای اشتغال آفرینی است و باید بتوانیم گره ذهنی دانشجویان را برطرف تا به اشتغال پایدار دست پیدا کنیم و آموزش اشتغال سر لوحه کار دانشگاه هست و برای رسیدن به این موضوع آموزش لازمه آن است.

 

رئیس دانشگاه لرستان یاد آور شد: کار دانشگاه لرستان توانمند سازی و آموزش است که با آموزش های لازم خود به خود اشتغال ایجاد خواهد شد.

مهدی زکی‌پور/لرستان

کدخبر: 774657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟