ضیافتی برای فرشته های کوچک جنوب شهر سمنان

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان، مدیر بانوان و خانواده شهرداری سمنان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای ایجاد شادابی و نشاط در بین کودکان کم برخوردار جنوب شهر مدیریت بانوان و خانواده شهرداری سمنان با مشارکت خانه احسان محله کهنه دژ شهر سمنان برنامه ضیافت فرشته ها را برگزار کرد.

65778

سمیه قاسمی افزود: این برنامه با حضور 120 نفر از کودکان محله کم برخوردار کهنه دژ سمنان به همراه اعضای شورای شهر سمنان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان و تعدادی از مدیران شهرستانی  در کانون شماره یک پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر سمنان برگزار شد و کودکان ساعاتی را در فضای فرهنگی کانون از برنامه های شاد و مفرح و فرهنگی برخودار شده و در مسابقات شادی هم شرکت کردند.

374d1695-c035-4ed1-bb97-aa31b09ad6a0

وی اظهار داشت: در این برنامه از سه نفر از خیران این منطقه و همچنین دو تن از ورزشکاران مقام آور این منطقه در رشته های اسکیت و تکواندو هم با اهدا هدایایی قدردانی شد.

به گفته وی پس از اجرای برنامه های فرهنگی کودکان بر سر سفره های افطار حاضر شدند و با گرفتن هدایای فرهنگی به خانه های خود بازگشتند.

763031bb-bcdf-476f-92a1-f68b136d9298

مشاور رسانه ای شهردار خاطر نشان کرد: قرار شد با حمایت خانه احسان محله مهنه دژ و هماهنگی صورت گرفته با کانون پرورش فکری این کودکان به عضویت کانون درامده و از برنامه های مختلف فرهنگی هنری آن برخوردار شوند تا بدین ترتیب ارتقای فرهنگی این منطقه اصیل و تاریخی اما کم برخوردار با کمک این کودکان که اینده سازان شهر هستند رقم بخورد.

این برنامه به همت خانه احسان شهر سمنان محله ناسار،اسفنجان و کهنه دژ و با مشارکت مدیریت بانوان و خانواده شهرداری سمنان،مرکز نیکوکاری کهنه دژ سایبان امید و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر سمنان برگزار شد .

حسن رستم زاده/ سمنان

کدخبر: 772923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟