امضاهای طلایی حذف می شود

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین،مهدی صباغی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان در سالن مفاخر شهرداری برگزارشد گفت: فکر کردم با تجارب و ارتباطاتی که با افراد مختلف دارم می توانم برای شهر تاریخی قزوین و موطن خود تاثیرگذار باشم و کاری ماندگار را انجام دهم.

وی اضافه کرد: چون با شهدا کار کرده ام یاد گرفته ام اگر با روحیه جهادی وارد هر عرصه ای شویم می توان موفق بود زیرا تجربه دوران دفاع مقدس را داریم که امروز هم می تواند الگوی عملی برای همه مدیران باشد.

شهردار قزوین پس از طرح سوالات متعدد خبرنگاران خطاب به آنها گفت: از این که به شهرتان اهمیت می دهید و دغدغه های خود و شهروندان را مودبانه و توام با اخلاق مطرح می کنید سپاسگزارم و انتظار دارم در کنار طرح مشکلات و انتقاد به برخی فعالیت ها، از کارهای خوب انجام شده نیز گزارش و خبر تهیه کنید و مردم را با خدمات انجام شده امیدوار کنید.

صباغی اضافه کرد: برای حل ترافیک بافت قدیم، ساماندهی میادین تره بار و خشکبار، احیا باغستان، ساماندهی میدان آزادی برنامه داریم و عملکرد خود را در میزان رضایت مردم کوچه و بازار جستجو می کنیم.

وی گفت: کمربندی نسیم شمال با حجم تردد ۳۶ هزار خودرو در روز با ۴۴ میلیارد تومان افتتاح شد تا ترافیک محدوده کمربندی شهری ساماندهی شود و امروز دیگر شاهد هیچ حادثه هولناکی در خیابانهای داخل شهر و خیابان اصفهان نیستیم.

صباغی اظهارداشت: از رسانه ها انتظار داریم از قلم خود به گونه ای منصفانه و متعهدانه استفاده کنند و نگذارند امید در جامعه بمیرد و بی اعتمادی ایجاد شود

وی اضافه کرد: همان گونه که در برنامه های قبل از انتخاب خود گفتم اولویتم در این دوره تکمیل طرح های نیمه تمام تا پایان امسال است و با این کار شیرینی خدمت را نصیب شهروندان خواهیم کرد.

شهردار قزوین در ادامه تصریح کرد: همه تلاش خود را با مجموعه مدیران و کارکنان شهرداری بکار خواهیم گرفت تا امنیت؛ آرامش و آسایش شهروندان بخوبی تامین شود.

صباغی در خصوص چشم انداز خود در مدت مدیریت 4 ساله هم اظهارداشت: 100 طرح مختلف و مهم را تعریف کرده ایم که برخی تهاتری، دوین و پیش بینی کرده ایم که 64 مورد آن ابنیه ای و مابقی می تواند تولید ثروت کند و تلاش می کنیم این طرح ها در 4 سال آینده به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: شورای اقتصاد شهرداری برای ایجاد درآمد پایدارو تولید ثروت فعالیت خواهد کرد و با هماهنگی میراث فرهنگی بتوانیم رویکرد محدودیت ساخت و ساز در مناطق قدیمی را تغییر دهیم.

شهردار قزوین یادآورشد: امروز مردم مناطق جنوب شهر و بافت قدیمی به بهانه مسائل میراث فرهنگی قادر نیستند برای واحدهای مسکونی خود ارزش افزوده ایجاد کنند و متضرر شده اند و باید مسیر رشد و پیشرفت این مناطق را نیز مهیا کنم.

ی از جابه جایی میدان تره بار هم خبر داد و گفت: با جابجایی میدان تره بار به منطقه ای مناسب این مکان را به فرهنگسرا تبدیل خواهیم کرد و در کنار آن برای انتقال میدان خشکبار و مصالح ساختمانی نیز برنامه ریزی می کنیم.

صباغی گفت: برای این کار به حدود ۵۰۰ سوله 400 متری نیاز داریم که باید ایجاد کنیم و ۱۰۰ پروژه به صورت تهاتری، مدیریتی و سرمایه گذاری تعریف شده که می تواند موجب تحول در شهر قزوین شود.

وی در خصوص احیای باغستان هم گفت: باغستان نابود نشده اما برای احیای آن باید با کمک همه مدیران و خود باغداران برای آن تصمیم گیری کنیم و با اصلاح روشهای آبیاری سنتی و بهره گیری از روش های نوین به احیای این میراث ارزشمند همت کنیم.

شهردار قزوین تصریح کرد: کسانی که بنام میراث فرهنگی به باغستان خیانت کردند و نگذاشتند از تکنولوژی روز استفاده و این مجموعه را بخوبی حفظ کنیم باید پاسخگو باشند.

وی اضافه کرد: برای بازسازی محله هادی آباد با کمک راه و شهرسازی و معاونت عمرانی استانداری و میراث برنامه ریزی کرده ایم و اتفاقات خوبی در این محله رخ خواهد داد.

صباغی اظهارداشت: ۶۲ هزار ملک را در این محله تملک کردیم و باید هادی آباد را نوسازی کنیم اما قبل از هر چیز باید جای مناسبی برای ساکنان آن پیدا کنیم و قصد نداریم آرامش این مردم نجیب را بر هم بریزیم.

وی در خصوص افزایش حقوق کارکنان شهرداری هم گفت: با طرح جدید دولت حقوق کارکنان و مدیران را اصلاح می کنیم.

 

کدخبر: 772024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟