آفرود سواری در جنگل ممنوع شد

به گزارش رکنا از گلستان رسول مقسم  در مورد مشکلات زیست محیطی  در جنگل  اظهار کرد: هر جا نظم و انضباط نباشد خرابی و تباهی جایگزین آبادی خواهد شد و بر همین اساس از ورود خودروهای آفرود و دو دیفرانسیل به منطقه  جنگلی ممانعت کنید .

وی افزود: هدف ما خدمت به طبیعت، محیط زیست و آیندگان است٬ چیزی که ما را بیش از هر چیز ناراحت می‌کند. اثرات مخرب زیست محیطی که بعد از پایان سفر خودروهای آفرود و دو دیفرانسیل بر جای می‌ماند ٬ گیاهان و جانوران از بین رفته و انبوه زباله که این منطقه را زشت و ناهمگون می‌کندپی بیایم با طبیعت مهربان باشیم.

مقسم ادامه داد: با هماهنگی نیروی انتظامی از ورود خودروهای سافاری را برای پیشگیری و حفظ محیط زیست  مقابله خواهیم کرد و این اقدام هم برای انسان‌ها، مسافران و گردشگران مفید است و هم برای حیات وحش و محیط زیست مرنجاب و از اهالی رسانه می‌خواهیم به کمک ما بیایند و با اطلاع رسانی و شفافیت کامل به محیط زیست   خدمت کنند.

  رییس اداره منابع طبیعی شهرستان گرگان آفرود سواران در جنگل بیشترین آسیب را به زیست بوم‌ها میزنند و نباید به بهانه ورزش، اراضی ملی را تخریب کرد، افزود: به منظور حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی با آفرودسواران متخلف و متعرض به منابع طبیعی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

 

کدخبر: 771981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟