بهره برداری از 5 طرح عمرانی حوزه راه و شهرسازی استان

به گزارش خبرنگار رکنا از ایلام و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ایلام: مدیرکل این دستگاه اجرایی دراین زمینه گفت: تکیل قطعه اول محور سیروان به بدره( قاضی خان- بدره)، تکمیل ساختمان مرکز نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی شهر ایلام، ساختمان بخشداری شباب، احداث پیاده راه و اصلاح سواره راه خیابان شهید کلانتری شهر ارکواز ملکشاهی و اجرای رفوژمیانی بلوار حضرت امام خمینی (ره) شهر ارکواز ملکشاهی از جمله طرح های مورد بهره برداری در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری است که برای این طرح ها بالغ بر 727 میلیارد ریال هزینه شده است.

بهادری طرح های احداث قطعه دوم محور سیروان به بدره و احداث مسیر چهار بانده در  قطع رانشی بعد از تونل راه کربلا در محور ایلام به مهران را از جمله طرح های اجرایی خواند که عملیات احداث آنها در ایام دردهه مبارک فجر آغاز می گردد. وی قرارداد اولیه این طرح ها را 4300 میلیارد ریال عنوان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه خاطر نشان کرد: در دهه فجر سال جاری عملیات اجرایی 1915 واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام آغاز خواهد شد که برای احداث هر واحد حدود 3 میلیارد ریال تسهیلات اختصاص خواهد یافت و مابقی آن از محل آورده متقاضیان تامین می شود.   

ایلام، کوثر موسوی 

 

کدخبر: 769849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟