۵۰۰۰ شغل برای مددجویان ایلامی ایجاد شد

به گزارش خبرنگار رکنا  از ایلام؛ رضا طاهری در آیین آغاز به کار رویداد استارت آپ ویکند مددجویان دانش آموخته کمیته امداد ایلام اظهار کرد: این استارت آپ با مشارکت کمیته امداد، دانشگاه آزاد و منابع طبیعی با محوریت کشاورزی نوین و با حضور ۲۰ تیم ایده پرداز از مددجویان کمیته امداد به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها سه تیم برگزیده معرفی و جوایز نقدی ارزنده‌ای به آنها اهدا می‌شود.

مدیرکل امداد استان ایلام  هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی استعدادهای علمی، مهارتی و ایده‌های قابل اجراء در زمینه‌های کارآفرینی نوین عنوان کرد و گفت: چنانچه ایده‌های ارایه شده قابلیت تجاری شدن و تبدیل به شغل و حرفه را داشته باشند کمیته امداد از روند تجاری شدن این ایده‌ها حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: ورود به کسب و کارهای نوین و امروزی یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های کمیته امداد در راستای کارآفرینی برای نیازمندان است و نیازمندانی که وارد این عرصه‌ها شوند توسط کمیته امداد حمایت می‌شوند.

طاهری با عنوان اینکه تا پایان سال بیش از ۶ هزار و ،۲۰۰ شغل برای مددجویان استان راه اندازی می‌شود، افزود: تا امروز بیش از ۵ هزار شغل در این زمینه ایجاد و عملیاتی شده است.

رئیس دانشگاه آزاد ایلام نیز در این همایش گفت: گذر از روش‌های سنتی به سمت مشاغل نوین در حوزه کارآفرینی توسط کمیته امداد عملکردی قابل ستایش است.

بهروز ناصری افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از امکانات علمی، آموزشی و مهارت افزایی که در اختیار دارد در زمینه‌های کار آفرینی و ایجاد شغل برای نیازمندان در کنار کمیته امداد خواهد بود و از این نهاد حمایت خواهد کرد چرا که هدف ما این است قشر مددجو و نیازمند در آینده به افرادی مولد و کارآفرین تبدیل شوند.

ایلام،کوثر موسوی 

 

کدخبر: 769807 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟