امروز دشمنان اعتراف کرده اند که رهبر انقلاب از مقتدرترین رهبران جهان است

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، منوچهر حبیبی در مراسم نواختن زنگ انقلاب که در سالن کوثر قزوین برگزار شد، اظهارداشت: ایام الله دهه مبارک فجر در چهل و سومین سالگرد انقلاب را گرامی می داریم و امروز را که امام وارد کشور شد تا رژیم ستم شاهی رخت بربندد به عنوان یوم الله در تاریخ اتقلاب ثبت و ضبط کرده ایم.

وی بیان کرد: دهه فجر ویترین و ایینه تمام نمای انقلاب اسلامی است و زنده نگهداشتن آن رسالتی همگانی است.

حبیبی تصریح کرد: دررپیروزی انقلاب اسلامی عوامل متعددی نقش داشت که سه عامل اثرگذار رهبری با هدایت امام و پشتیبانی مردم و دین مهمترین آن بود.

وی تصریح کرد: دین عامل پیوند مردم و امام شد و صلابت و عزت و اقتداری که مردم با هم آفریدند با اتکا به دین بود و این عامل همچنان باید خودنمایی کند.

حبیبی گفت: نقش امام در جایگاه رهبری دومین عامل پیروزی انقلاب و این فرماندهی واحد تعیین کننده بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: محبت امام در میان همه مردم بود و عشق و ارادتی عمیق با رهبری وجود داشت و توانست انقلاب را هدایت کند.

وی افزود: امام توانست اقتدار غرب و شرق و معادلات آن روز را بر هم بزند و استقلال کشور را محقق کند.

حبیبی گفت: در دهه چهارم انقلاب در مسیر ارزشها همچنان با اقتدار گام برمی داریم و با بیانیه گام دوم انقلاب با همان صلابت در مسیر آرمانها حرکت می کنیم.

حبیبی اضافه کرد: مردم نشان دادند که همچنان پای کار هستند و در دفاع از آرمانها مقاوم ایستاده اند و با اتکا به این مردم و رهبری و آموزه های دینی می توان انقلاب را تداوم بخشید.

وی بیان کرد: امروز بایستی بیانیه گام دوم برای دانش آموزان تبیین شود بخصوص مجموعه آموزش و پرورش در این راستا تلاش بیشتری کند.

حبیبی اظهارداشت: در شرایط کنونی مسیر درست  تبعیت بی چون و چرا از رهبری و تبیین ارمانهاست و خدمت به مردم از جمله رسالتهای ما محسوب می شود.

وی در ادامه گفت: بدلیل شدت بیماری سویه امیکرون و تامین سلامت دانش آموزان لذا با تصمیم ستاددکرونای استان تا پایان هفته آینده همه مدارس استان غیر حضوری است

 

کدخبر: 768851 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟