جوان گرایی محوریت مهم در وزارت آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار رکنا از ایلام ؛دکتر همتی فردر این آئین بیان داشت: اولویت اصلی در آموزش و پرورش جوانگرایی است و جابجایی مدیران ،فرصتی مناسب است تا هم فکری و هم گرایی را رونق دهیم،و به نقطه اتحاد و همبستگی دست یابیم .

همتی فر افزود:رئیس جمهور در تعیین ۳۷ برنامه تحول بنیادین در کشور، که به زودی از آنها رو نمایی می شود،بیشترین آنها مربوط به حوزه آموزش و پرورش است. هر اندازه آموزش و پرورش بلند همت باشد، بازخورد آن نیز بلند است.وی نقش آموزش و پرورش را در حل مسائل ریز و درشت جامعه بسیار تاثیر گزار دانست .

همتی فر در ادامه بیان داشت: جامعه فرهنگی باید جایگاه خود را در جامعه پیدا کند .ویدر ادامه مشکل رتبه بندی معلمان را مهم و از حل این موضوع در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر درویشی مدیر کل آموزش و پرورش نیز درادامه این مراسم بیان داشت: کار آموزش و پرورش به مصابه ی جنگ و جبهه هاست ، مدافعان عرصه آموزش معلمان هستند.

وی افزوداولویت اصلی ما در آموزش و پرورش سلامتی دانش آموزان است درویشی در ادامه گفت: مدیر باید آینده نگر باشد. توازن رشته ای باید در این عرصه اصلاح شودو همچنین تولیدی کردن هنرستانها باید عملی شود.

در پایان این مراسم، از خدمات مهردادی تقدیر و درویشی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش ایلام معرفی شد.

ایلام، کوثر موسوی 

 

کدخبر: 768601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟