افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال در دفتر شهرک صنعتی کاسپین۲

به گزارش خبرنگار رکنا از قزوین، کلنگ ۱۰۰ واحد مسکونی  روز یکشنبه با حضور مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین، رئیس بسیج سازندگی استان قزوین، فرماندار شهرستان آبیک، رئیس کمیته امداد استان و شهرستان و دیگر مدیران اجرایی، به صورت نمادین در روستای بهجت‌آباد بخش مرکزی شهرستان آبیک  به زمین زده شد.

برای ایجاد ۵۰ هزار واحد مسکن مددجویی در کشور که سهمیه استان قزوین ۱۰۰ واحد است، این پروژه بر اساس تفاهم نامه سه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی و بنیاد مسکن اجرایی خواهد شد.

بنا به اذعان مسئولین هر واحد با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیون ۱۰۰ میلیون وام قرض‌الحسنه و ۶۰ میلیون تومان بصورت بلاعوض، در زیربنای ۶۰ متر، تا خرداد ماه سال ۱۴۰۱ ساخته و به بهره‌برداری می‌رسد.

مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه از شرکت نوآور ارتباط صنعت واقع در شهرک صنعتی کاسپین ۲ بازدید کرد.

شرکت نوآور ارتباط صنعت ، تولید کننده انواع دسته سیم غیر خودرویی ، کابل و مونتاژ برد با اشتغالزایی 550 نفر است، 170 نفر از مددجویان کمیته امداد می‌باشند  و در زمان اوج شیوع در یک اقدام جهادی و با توجه به شرایط خاص کشور یکی از خطوط اصلی خود را به تولید ماسک اختصاص داده و به مناسبت دهه فجر امسال کارگاه شماره ۲ این واحد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

تا پایان سال نیز 30 نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان آبیک در این شرکت مشغول به کار خواهند شد.

 

 

 

کدخبر: 768079 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟