‍ پلیس بازوان قدرتمند دستگاه قضاء

به گزارش رکنا از لرستان،  "داریوش شاهون وند" در جمع مسئولان و کارکنان انتظامی استان، بیان داشت: با تلاش شبانه روزی پلیس و دیگر دستگاه ها، امنیتی خوب و مطلوبی در لرستان بر قرار است.

 

وی با اشاره به اینکه بین دستگاه قضاء و پلیس همکاری و تعامل بسیار خوبی برقرار است، افزود: خط قرمز همه ما امنیت و احساس امنیت شهروندان است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

 دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد، ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی پلیس که در حقیقت وظیفه بسیارخطیری در خدمت رسانی به مردم برعهده دارد، تصریح کرد: مسئولیت اصلی پلیس برقراری امنیت و برخورد با جرایم و نا امنی ها است که بحمدالله در این زمینه خوب عمل کرده است.

 

شاهون وند، پلیس را بازوان قدرتمند دستگاه قضائی برشمرد و از حمایت قاطعانه دستگاه قضاء از پلیس در برخورد با هنجارشکنان تاکید کرد.

 

در ادامه سرهنگ "عباس دولتشاهی" فرمانده انتظامی خرم آباد، با اشاره به تعامل خوب پلیس و دستگاه قضائی، گفت: بی شک تعامل و هماهنگی بین پلیس و مجموعه قضائی موجب به وجود آمدن توفیقات بسیار مطلوبی در بحث تامین نظم و امنیت و ارائه خدمات مطلوب به مردم خواهد شد.

 

وی افزود: پلیس با حمایت و پشتیبانی قضائی ماموریت های خود را به نحو احسن انجام می دهد و در برقراری امنیت پایدار شهروندان از جان خود دریغ نخواهد کرد.

مهدی زکی پور/لرستان

کدخبر: 765808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟