دستگیری سارق کاتالیزورخودروهای بجنورد

به گزارش رکنا خراسان شمالی؛ سردار سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع چند مورد سرقت کاتالیزور در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ امام علی(ع) قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با تلاشی که ماموران در این رابطه انجام دادند یک نفر سارق را در این رابطه شناسایی کردند، گفت: متهم در یک عملیات غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به ۱۳۴ فقره سرقت کاتالیزور در سطح شهر بجنورد اعتراف کرد، افزود: ارزش کاتالیزور های سرقتی ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار مطهری زاده با اشاره به اینکه در روند رسیدگی به این پرونده یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد، خاطر نشان کرد: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار های پلیس در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

کدخبر: 765599 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟