هدف سمنان در یک قدمی لیگ برتر بدمینتون

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان، مرحله رفت از مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون کشور در حالی در سمنان به پایان رسید که تیم های ورنا بتن و هدف سمنان با قرار گرفتن در رده های اول و دوم گروه در یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار گرفتند.

در روز پایانی این مسابقات دو تیم هدف سمنان و ورنا بتن عباس آباد برای تعیین تیم اول گروه رودر روی هم قرار گرفتند که در خاتمه و در یک ماراتن نفس گیر تیم ورنا بتن توانست با حساب 3 بر 2 از سد میزبان گذشته و در رتبه اول این دور از مسابقات قرار گیرد.

2

این پیروزی در شرایطی به حساب عباس آبادی ها ریخته شد که تیم هدف دو بازی انفرادی نخست را از حریف سختکوش خود برده بود و برای پیروزی تنها نیاز به یک برد داشت.

این دو تیم در روز نخست مسابقات توانسته بودن از سد تیم های میلاد تبریز و آکادمی مدال قائمشهر بگذرند.

تیم میلاد تبریز میزبان دور برگشت مسابقات با تنها پیروزی خود در روز پایانی مسابقات مقابل آکادمی مدال قائمشهر ضمن قرار گرفتن در رده سوم امیدهای خود را برای دور برگشت همچنان زنده نگه داشت، هر چند که هر چهار تیم در دور برگشت مسابقات که در روزهای 27 و 28بهمن ماه در تبریز برگزار می شود همچنان برای صعود به لیگ برتر خواهند جنگید.

ترکیب تیم هدف سمنان در این دوره از مسابقات:

بازیکنان: متین مقیمی- محمد معین کشاورز- امیر ارسلان امیدی- علی رستم زاده- محمد حسین عبدالهی- امیر علی داوودی- آرمان محمودی- ایلیا مداح و پیام یغمایی

مربی: مصطفی پهلوان سرپرست: محمد رفیعی

5

1

7

حسن رستم زاده- سمنان

 

کدخبر: 765339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟