دستگیری متهم سرقت از کارت عابر بانک فردی سالخورده در سبزوار/ اعتراف به ۶ فقره سرقت

به گزارش خبرنگار رکنا از خراسان رضوی، سرهنگ حسین بیات مختاری گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت کارت اعتباری و برداشت غیر مجاز مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون ریال از حساب بانکی اش تحقیقات پلیسی در دستور کار پلیس آگاهی سبزوار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران  انتظامی در بررسی های تخصصی خود متوجه شدند متهم  مردی جوان است که  به بهانه کمک به افراد سالخورده  هنگام کار با  دستگاه خودپرداز ، در یک لحظه اقدام به تعویض و جابجایی کارت طعمه خود با یک کارت هدیه کرده و سپس در فرصتی مناسب با در اختیار داشتن رمز کارت ، اقدام به خرید طلاجات به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال  از حساب شاکی می کنند .

این مقام انتظامی گفت: با بررسی تخصصی و اشرافیت اطلاعاتی متهم  که اهل غرب کشور بود شناسایی و با هماهنگی  قضایی و پشتیبانی عملیاتی پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در یک  عملیات غافلگیرانه در مشهد مقدس دستگیر و طلاجات خریداری شده از او کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در اعترافات خود تا کنون به ۶ فقره سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.ش

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان، از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک از طریق تلقن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع رسانی کنند.

کدخبر: 763584 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟