سردار سلیمانی، خود را همیشه بدهکار مردم می دانست

به گزارش رکنا قزوین،حجت الاسلام علی معبودی  در مراسم بدرقه کاروان اتومبیلرانی استان به مقصد مزار مطهر شهید سلیمانی، افزود: این شهید بزرگوار کسی بود که به عهد خود با خدای متعال و دینی که به گردن داشت برای خدمت به مردم به درستی انجام وظیفه کرد و پس از شهادت، تحول عظیمی در هم دلها ایجاد نمود.

وی اضافه کرد: سردار دلها کسی بود که حتی کسانی بی اعتقاد به دین به او علاقه مند هستند و به او عشق می روزند و او را مایه مباهات ایران و نظام جمهوری اسلامی می دانند.

WhatsApp Image 2022-01-12 at 22.10.37

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی، اهل قرآن و راز و نیاز با خدای متعال بود و دوری از همه گناهان را در اولیت قرار می داد و دل پاکی داشت.

معبودی خطاب به اتومبیلرانان، گفت: قطعا دلهایتان را در این مسیر با حاج قاسم پیوند خواهید زد و در سر مزار آن مجاهد الهی و خدایی طلب خواهید کرد که سرنوشت همه را مانند او رقم بزند.

وی گفت: وقتی دشمن ملت ایران او را خبیثانه به شهادت رساندند، عطر شهادت او تمام دنیا را فراگرفت و امیدواریم خداوند متعال سرنوشت همه ما را مانند او قرار بدهد و خدایی بشویم و برای جامعه خدمت کنیم.

به مناسبت دومین سالگرد شهادت مظلومانه سید شهدای مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی امروز ۱۰۰ نفر از قهرمانان رشته اتومبیلرانی استان قزوین در قالب ۳۰ خودرو مسابقه ای به کرمان اعزام شدند.

 

 

 

کدخبر: 762019 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟