دستگیری 16 سارق و کشف 32 فقره سرقت

به گزارش رکنا از لرستان، سرهنگ "مهدی مهدوی کیا  " در تشریح  این خبر اظهار داشت: در راستای مطالبات مردمی و تدابیر سلسله مراتب فرماندهی، به منظور پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با بکارگیری توان عملیاتی صف و ستاد در بروجرد ظرف 72 ساعت گذشته به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران این پلیس در چند عملیات جداگانه  16 سارق را دستگیر که در این راستا 32 فقره اموال مسروقه از قبیل، سرقت منزل، محتویات داخل خودرو، لوازم اماکن خصوصی و تجهیزات مخابراتی و کابل برق کشف، 58 معتاد و 4 خرده فروش دستگیر، 3 قبضه سلاح غیرمجاز و مقادیری مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

فرمانده انتظامی بروجرد، گفت: در راستای انتظام بخشی معابر نیز عوامل پلیس راهور و یگان امداد موفق به توقیف 42 دستگاه خودرو و 25 دستگاه موتورسیکلت متخلف شده که جهت سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ مهدوی کیا در خاتمه با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند از شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت و موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 760029 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟