کشف محموله ۲۹ هزار لیتری سوخت قاچاق در شهرستان میناب

به گزارش رکنا در هرمزگان؛ مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان  اظهار کرد: مأموران انتظامی در اجرای مأموریت ابلاغی از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب به منظور اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی، با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله بزرگ سوخت از طریق یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی در ادامه افزود: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران پس از اعزام به محل، با متوقف کردن یک دستگاه تانکر در بازرسی از آن ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط نمودند.

مجتبی قهرمانی همچنین با اعلام دستگیری یک نفر در این خصوص، خاطرنشان کرد: ارزش تقریبی محموله سوخت کشف شده سه میلیارد و سیصد و سی و پنج میلیون ریال است و با توجه به ارزش کالای مکشوفه، تانکر توقیف شده از قاچاقچیان به نفع دولت ضبط خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان ضمن تأکید بر عزم راسخ دستگاه قضایی در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی ابراز داشت: پدیده شوم قاچاق، علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد و تولید ملی، زمینه ساز جرایم متعدد دیگری در سطح جامعه شده است که بر همین اساس دادگستری هرمزگان در راستای عمل به وظایف قانونی، با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام /

 

 

 

کدخبر: 759898 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟