استاندار کردستان مسئولان به سمت عملگرایی بروند

به گزارش رکنا از کردستان؛  اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر امروز پنجشنه در مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهر سریش آباد شهرستان قروه، بیان کرد: یکی از دغدغه های رهبری که بای همه ما مسئولان آن را مورد توجه قرار دهیم این است که در تأمین رفاه مردم و نیاز جامعه و اثبات کارآمدی نظام تلاش کنیم.

به گفته او آنچه امروز در داخل کشور با آن مواجه هستیم یک فاصله معناداری با پرچمداری نظام اسلامی در جهان و منطقه دارد و باید کارآمدی نظام را در اداره جامعه ارتقا دهیم و به اثبات برسانیم.

زارعی کوشا یکی از راه های رسیدن به اهداف کارآمدی نظام را در بهره گرفتن از الگوهای موفق دانست و افزود: باید از شعار فاصله گرفته و به سمت تحقق الگوهای عملی برویم و مطابق سخنان رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نیاز است نقاط قوت را ارتقا بخشیدن و نقاط ضعف را شناسایی و رفع کنیم.  

او به عملگرا بودن سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم اهل خودنمایی نبود و همیشه به دنبال تکالیف خود بود و باید دانست اگر وعده ای هم می دهیم باید همانند وعده حاج قاسم باشد که برای نابودی داعش همانگونه که وعده داد عمل کرد.

زارعی کوشا با تأکید بر اینکه اگر وعده ای می دهیم باید صادقانه باشد، تصریح کرد: من مسئول و من مدیر باید از الگوهایی چون سردار سلیمانی تبعین کنیم وگرنه مسیر را اشتباه خواهیم رفت.

مطابق اظهارات استاندار کردستان باید شجاعت در کنار تدبیر به معنای واقعی نه تعابیر سیاسی اشتباه وجود داشته باشد و به الگوهای عینی و عملی توجه کنیم و بدانیم که به ادعا کسی به سعادت نخواهد رسید از طراحی دشمنان هم نباید هراسید.

اسماعیل زارعی کوشا در ادامه با اشاره به بهره گیری از فرصت ها برای توسعه و تعالی کردستان، تصریح کرد: باید از وجود یک دولت انقلابی و عملگرا که تابع رهبری هم هست برای رفع نارسایی های استان بهره بگیریم و ایمان داریم که با کار و تلاش و برنامه ریزی خواهیم توانست توسعه کردستان را پیش ببریم.

او مهمترین نکته در رسیدن به توسعه را کمک گرفتن از مردم دانست و گفت: همه مسئولان باید از عقل جمعی مردم بهره بگیرند و برای تمامی مناطق استان از ظرفیت نخبگان و معتمدان استفاده کنند.

زارعی کوشا سپس به جوسازی یکسری از رسانه های اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: هیچ توجهی به رفتارهایی که در برخی از رسانه های مجازی که سعی می کنند اختلاف افکنی کرده و دوگانگی ایجاد کنند نخواهیم داشت و بهتر است بدانند ما برای توقف و سرگرم شدن به این بازی ها نیامده ایم و برای کمک به استان و توسعه و تعالی آمده ایم.   

براساس سخنان این مقام مسئول برای توسعه بخش سریش آباد برنامه های مفصلی طرح خواهد شد و حتماً از نگاه مجرب جوانان نخبه و معتمدان این شهر استفاده می شود.

او از آغاز طرح تمرکز مدیران استان بر بخش های مختلف گفت و بیان کرد: باید نوسازی در مجموعه مدیریتی استان انجام شود و هرگز شایسته گزینی را فدای سرعت در انتخاب و انتصاب نخواهیم کرد و البته تغییر را به عنوان یک مؤلفه ضروری قبول داریم اما تغییری که آینده خوبی را رقم بزند.

زارعی کوشا توجه به زیرساخت های اساسی استان و بهره مندی از ظرفیت وجود وزیر تعاون، کار ور فاه اجتماعی که از شهرستان قروه است را ضروری دانست.

 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 759476 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟