برگزاری نخستین یادواره جهادگران آسمانی در مسجد مقدس جمکران

ه گزارش رکنا از قم ، سردار موحد با اشاره به اینکه سازمان بسیج سازندگی به دنبال اصلاح قانون این سازمان در مجلس شورای اسلامی و شهید خدمت لحاظ شدن این جهادگران آسمانی است، ابراز کرد: هدف دیگر برگزاری این یادواره مطالبه تسریع روند تصویب این قانون توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که می تواند تحولی در عرصه خدمت جهادی ایجاد کند. 

فرمانده سپاه قم ضمن تقدیر از معاونت فرهنگی و دیگر بخش های مسجد مقدس جمکران که در برگزاری این یادواره باشکوه با سازمان بسیج سازندگی همکاری و مشارکت کردند ادامه داد: یادواره جهادگران آسمانی روز سه شنبه از ساعت 14:30 الی 17 در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار می شود. 

سردار موحد افزود: سخنران این یادواره حجت الاسلام احمد پناهیان است و حاج حسن شالبافان در این مجلس مدیحه سرایی خواهند کرد، شعر خوانی، پخش قطعات مستند، بیان خاطرات توسط خانواده جهادگران و تجلیل از آنها از دیگر برنامه های تدارک دیده برای گرامیداشت جهادگران آسمانی خواهد بود.

وی در پایان ضمن دعوت  از مردم شریف و قدرشناس شهر مقدس قم به ویژه جهادگران برای حضور در این محفل معنوی، خاطرنشان کرد: قطعاً برگزاری چنین یادواره هایی می تواند بر تقویت و گسترش روحیه جهادی در جامعه اثرگذار باشد و افراد بیشتری را جذب چنین فعالیت های خداپسندانه کند.

نظری/ قم

 

کدخبر: 758208 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟