استکبارستیزی و سلطه‌ناپذیری ماهیت حرکت شهید سلیمانی بود

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ سردار غلام‌عسگر کریمیان در آئین گرتمیداشت سالگرد نهم دی ماه در دانشگاه محقق اردبیلی افزود: مقام معظم رهبری نقشه راه اصلی شهید سلیمانی را بنام مکتب سلیمانی نام نهادند.

وی با بیان اینکه شاگرد مکتب انقلاب اسلامی بودن یکی از مؤلفه‌های شهید سلیمانی بود، اظهار کرد: شهید سلیمانی مؤسس انقلاب اسلامی را به خوبی شناخت و در این مکتب شاگردی کرد و دائماً در حال آموختن در مکتب انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی از قرآن و عترت الهام گرفته بود، ادامه داد: مسیر حرکت شهید سلیمانی تبعیت از قرآن و عترت و الهام گرفتن از آن‌ها بود.

او با اشاره به اینکه شهید سلیمانی مرد میادین نبرد و رشدیافته در صحنه‌های مبارزه با استکبار بود، گفت: حاج قاسم اهل حرف و گفتن نبود بلکه در خاکریز‌های مختلف مشغول جهاد بود.

کریمیان اظهار کرد: شهید سلیمانی جهاد اکبر و جهاد اصغر را توأمان در کنار هم انجام می‌داد و بر اساس خط‌مشی مکتب اسلام حرکت می‌کرد.

دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: ما دانشگاهیان باید با پیروی از مکتب شهید سلیمانی بیش‌ازپیش به وظایف علمی، آموزشی و پژوهشی خود عمل کنیم.

وی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی ابعاد گسترده‌ای دارد، بیان کرد: باید نهایت تلاش خود را برای افزایش اقتدار علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دهیم.

 

کدخبر: 756992 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟