قائم‌مقام کمیته امداد در سنندج: "برقراری عدالت اجتماعی و توانمندسازی مددجویان" از اولویت اصلی‌ است

به گزارش رکنا از کردستان؛ مصطفی خاکسارقهرودی ظهر امروز درآیین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان کردستان که با حضور مسئولان کشوری و استانی در این شهر برگزار شد، با بیان اینکه امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت، آرامش و زمینه خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به مردم فراهم است اظهار داشت: باید همه با هم قدردان این همه نعمات باشیم چرا که سپاس و شکرگذاری در برابر نعمت موجب افزایش نعمت می‌شود.

وی بر ضرورت مسئولیت‌پذیری و وظیفه‌شناسی مدیران تأکید کرد و گفت: حرکت در مسیر تقوا و پرهیزکاری بیشتر و توجه به دغدغه‌های مردم امری‌ست که باید دغدغه و توجه همه ما باشد.

قائم‌مقام رئیس کمیته امداد امام (ره) کشوربا بیان اینکه مسیر انقلاب اسلامی به واسطه بصیرت ملت ایران و رهنمودها و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب به قدرت در حال پیش‌روی است تصریح کرد:کمیته امداد درتحقق عدالت اجتماعی نقش مهمی داردکه با یاری خیران و نیکوکاران علاوه برتحقق این امر، با مسئولیت‌پذیری در راستای رفع دغدغه‌های مردم و نیازمندان تحت پوشش تلاش می‌کنیم.

وی با ذکر اینکه ادامه حرکت نظام بدون تحقق عدالت اجتماعی امکان‌پذیر نیست افزود:تکیه اصلی کمیته امدادامام خمینی(ره) بر کمک‌های کمی وکیفی مردم بوده و این حکایت از نقش‌آفرینی مردم در تحقق عدالت اجتماعی دارد.

خاکسار خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب ایجاد کشور اسلامی به عنوان یک الگو برای مرحله تمدن‌سازی و ورود به دنیا و عالم اسلامی و انسانی در دستور کار بوده و شرط مهم آن تحقق عدالت اجتماعی است.

وی با تأکید بر اینکه همه مسئولان در تحقق عدالت اجتماعی مسئولیت‌ بر عهده داشته وباید نقش‌آفرینی کنند، یادآور شد: کمیته امداددر این مسیر، زمانی می‌تواند حرکت موفقی داشته باشد که همراه مردم در راستایاجرای این امر تلاش کند.

قائم‌مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تأکید کرد: نیازمندان نیزبه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود توجه کرده و با استفاده از این پتانسیل حرکت را برای زندگی توانمند و برخوداری درآمد پایدار تسهیل کنند.

 

وی با یادآوری اینکه توانمندسازی و دست یابی افراد به درآمد پایدار باید در سرلوحه کار مدیران و خیرین قرار بگیرد عنوان کرد:خرسندیم که در این مسیر فضا و شرایطی را به وجود آورده‌ایم که اگر کسی قصد انجام کار خیری دارد، کمک‌هایش به دست فرد نیازمند برسد.

خاکسار با بیان اینکه در دوره اخیر هم‌افزایی و جلوگیری از موازی‌کاری به منظور ایجاد زندگی سالم و بهبود وضعیت معیشتی افراد تحت پوشش در دستور کار است، ادامه داد: خوشبختانه شرایط برای تحقق این امر فراهم بوده وامیدواریم همه نگرانی و دغدغه‌ها در این عرصه به نحو احسن برطرف شود.

قائم‌مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه با تمام توان برای توانمندسازی مددجویان و کاهش ورودی نیازمندان تلاش می‌کنیم ابراز داشت: در راستای انجام وظایف از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و از مدیرکل جدید این حوزه در کردستان نیز انتظار خدمتگزاری به جامعه تحت پوشش را داریم.

 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 754632 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟