آزادسازی ۵۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی در الیگودرز

به گزارش رکنا از لرستان، سرهنگ همایون بخشی افزود: براساس پیگیری‌های مستمر از طریق سامانه ۱۳۱ و با حکم مرجع قضایی، در شهرستان الیگودرز چهار مورد تغییر کاربری غیرمجاز از قبیل دیوارکشی، احداث بنا و اسکلت با حضور نیروی انتظامی، نماینده دادستان، پرسنل اداره امور اراضی شهرستان ،بر اساس تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی، در حدود ۵۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی نیز آزاد شد.

وی با اشاره به برخورد جدی با زمین‌خواران و متخلفان، تصریح کرد: خواب آرام را از زمین‌خواران و متصرفان اراضی کشاورزی خواهیم گرفت.

سرهنگ بخشی با اشاره به افزایش مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرستان الیگودرز، گفت: این برخوردها برای هشدار به زمین‌خواران و نیز پیشگیری از به دام افتادن مردم در چنگال این افراد سودجو است.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان با تأکید بر اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی وظیفه همگانی است، ادامه داد: این امر مستلزم آگاهی هرچه بیشتر شهروندان به نقش مهم حفظ کاربری اراضی در تأمین امنیت غذایی این راه است.

سرهنگ بخشی از مردم خواست تا از طریق سامانه ۱۳۱ سازمان امور اراضی را در حفظ و حراست از باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی همراهی کنند.

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 754420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟