آیت‌الله نوری همدانی: اصول ما اسلام علوی و فاطمی است

به گزارش رکنا از قم به نقل از پایگاه خبری دفتر آیت‌الله نوری همدانی، وی در دیدار آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و امام‌جمعه گرگان با اشاره به اهمیت جایگاه اهل‌بیت (ع) در جهان اسلام، افزود: ما باید فرهنگ اهل‌بیت(ع) که همان اسلام ناب است را معرفی کنیم و شناخت این موضوع برعهده علماست.

آیت‌الله نوری همدانی پاسخ به شبهات و همچنین بازگذاشتن باب مناظره را مهم دانست و اضافه کرد: ما به دنبال اختلاف نیستیم و نمی‌خواهیم زمینه را برای سوءاستفاده دشمن فراهم کنیم، اما به این معنی نیست که حقایق تاریخی بیان نشود و یا کتمان شود.

وی تاکید کرد: ما بر اصول خود پافشاری می‌کنیم و اصول ما اسلام علوی و فاطمی است که همان اسلام ناب محمدی(ص ) می‌باشد و باید همان‌طور که پیامبر اکرم ( ص) فرمودند پیرو اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) باشیم.

وی همچنین از خدمات چهل‌ساله آیت‌الله نورمفیدی قدردانی کرد و گفت: جنابعالی با علم و عمل و تقوا و تدبیر خود توانستید استان گلستان را بسیار خوب مدیریت کنید و با شناخت بیش از ٥٠ ساله شما را فردی انقلابی و موفق می‌دانم و معتقدم باید قدردان افراد باتجربه‌ای مثل شما که دارای سوابق ارزنده قبل و بعد انقلاب هستید باشند.

نظری / قم

 

کدخبر: 753620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟