انجام طرح مدیریت هوشمند کرونا در ۵ مرحله

به گزارش خبرنگار رکنا ، محمد باباخانی رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در طرح جدید مدیریت هوشمند کرونا که با عنوان سامانه امید از هفته چهارم آذر ماه آغاز شده برنامه‌هایی تدوین و در گروه‌های مختلف شغلی و تمامی خدمت‌دهندگان و خدمت‌گیرندگان در ۵ مرحله انجام می‌شود.

وی گفت: طرح مذکور در هفته اول با محیط‌های اداری و سازمان‌ها و بانک‌های دولتی و غیردولتی آغاز شده و در ادامه در هفته دوم در حمل و نقل درون‌شهری، در هفته سوم در واحد‌های صنفی، کارگاهی و کارخانه‌ای، در هفته چهارم در مراکز آموزشی و در هفته پنجم در حمل و نقل برون‌شهری اجرا می‌شود.

رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در صورت بروز ایجاد هرگونه مشکلی طبق قانون برخورد خواهیم کرد. بالاترین مقام مسئول در هر مجموعه باید در بحث خدمت‌دهنده و خدمت‌گیرنده نظارت کامل در خصوص استفاده از ماسک، داشتن کارت واکسن کرونا، رعایت فاصله اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشد و در هر گروه اگر مشکلی به وجود آمد باید مدیر آن گروه پاسخگو باشد.

باباخانی گفت: طبق مصوبه ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا به تمامی استان‌ها در خصوص افراد واکسن نزده و فاقد کارت واکسن کرونا در مشاغل صنفی برنامه‌های اخطار و پلمب را خواهیم داشت و در مشاغل اداری هم تذکر انضباطی، ثبت غیبت غیرموجه و عدم پرداخت حقوق در روز‌هایی که فرد در محل کار حاضر نبوده لحاظ می‌شود.

کدخبر: 752595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟