ورودی های شهر آبیک زیبا سازی میشوند

به گزارش رکنا قزوین،دادخواه با تأکید بر اولویت اجرای طرح زیبا سازی ورودی های شهر گفت: سیما و منظر ورودهای هر شهری نشان از هویت فرهنگی آن شهر و مردمانش دارد.

وی ادامه داد:متأسفانه ورودی ها و همچنین خروجی های شهر آبیک با آشفتگی  مواجه بوده و باید هر چه سریع‌تر این آشفتگی ها رفع شود.
شهردار آبیک با این مطلب که ورودی های نامناسب شهر ذهنیتی متفاوت از شهر آبیک در اذهان مسافران ایجاد می کند گفت: به هیچ وجه ورودی های شهر آبیک مناسب و در شأن این شهر و شهروندان نیست. 
دکتر دادخواه ضمن خواستار تحرک بیشتر در طرح‌های عمرانی و سرعت بخشیدن در روند اجرای پروژه‌ها بیان کرد: نباید مردم را معطل انجام طرح های بهبود خدمات و توسعه شهری بگذاریم.
وی افزود: شهروندان تغییر در حوزه مدیریت شهری را با سرعت بخشیدن به انجام طرحهای زیبا سازی و بهبود منازل شهری و بهبود خدمت رسانی باید لمس کنند.
شهردار آبیک در ادامه بر طراحی و نصب المان شهری آبیک با استفاده از ظرفیت موجود هنرمندان و افراد صاحب نظر و خلاق شهر تاکید و اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید به فوریت طراحی و نصب المان شهری دستور کار واحد زیبا سازی قرار گیرد.
در ادامه این جلسه ارتقا سطح امنیت بوستانهای تفریحی شهر با تقویت نور پردازی محیطی پارک ها، افزایش نیروهای حراستی پارک ها و بهبود شرایط موجود سرویس های بهداشتی بوستانهای شهر از دیگر مواردی بود که از سوی دکتر دادخواه  به مسئولین فضای سبز ، عمران و خدمات شهری گوشزد و خواستار اقدام عملی در کوتاهترین زمان ممکن شد.

 

کدخبر: 752537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟