طرح" شهید امانی" گامی در جهت کنترل و نظارت بازار

به گزارش رکنا قزوین،بسیج،فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه شهید صیاد شیرازی مینودر گفت: بسیج جهت تثبیت انقلاب اسلامی درعرصه های مختلف از جان خود گذشت. می‌توان گفت اولین گروه‌هایی که در این ایام در مقابل دشمنان نظام، منافقین، معاندین و تمام فتنه‌های که توسط دشمنان قسم خورده انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران وارد عمل شدند و از انقلاب دفاع کردند، همین بسیجیان عزیز بودند.
سرهنگ علیرضا حیدری در ادامه بیان کرد: بعد از شکست دشمنان انقلاب در رسیدن به اهدافشان، جنگ هشت ساله را علیه ایران تحمیل کردند. نیروهای  بسیجی، همراه با سایر نیروهای مسلح با حضور موثر در جنگ تحمیلی نقش بسزایی در پیروزی های حق علیه باطل داشتند.
وی بیان کرد: نقش حمایتی و پشتیبانی از بسیجیان در پشت جبهه حاصل تفکر بسیجی آحاد ملت است. بسیج سازندگی در حیطه رفع موانع نشات گرفته از حوادث طبیعی و مخاطرات دشمن نقش موثری داشته است و امروز، همپای مردم در ریشه کنی ویروس کرونا حضور چشمگیری داشته است.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع )تصریح کرد: مبلغ بیش از ۳۰ میلیارد تومان توسط بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌ های ناحیه امام حسن مجتبی(ع)، به خانواده‌های درگیر بیماری کرونا اختصاص داده شد. علاوه بر کمک‌های نقدی، بسته‌های معیشتی در غالب کمک‌های مومنانه بین این خانواده‌ها توزیع شد.
سرهنگ حیدری گفت: مسئولیت شناسائی خیرین، هماهنگی با هیئت امنای مساجد، و سایر امور با بسیج بوده. بسیج متشکل از مردم و محور امور بوده است. هر کجا مردم بودند به موفقیت رسیدیم. دشمن هم از این موفقیتها هراسان است و در مقابل ملت و نیروهای بسیجی و نظامی حرفی برای گفتن ندارد.
به گفته وی، بنابراین از طریق جنگ نرم وارد عمل شدند و برای رسیدن به اهداف خود با همکاری هم‌پیمانان خود در جهت تخریب و شبیخون فرهنگی به ما هزینه های گزافی را پرداخت کرده و می‌کنند.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی( ع )در ادامه اذعان کرد: بسیجیان عزیز حوزه‌ها و پایگاه‌ های مقاومت بسیج در این راستا و در جهت خنثی کردن نقشه های دشمن اقدامات چشمگیری را در زمینه ارتقاء سطح فضای مجازی انجام دادند.
حیدری مطرح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و گرانی‌های اخیر، بسیجیان جهادگر استان قزوین با اجرای طرح " شهید امانی" اقدام به کنترل و نظارت بر تهیه و توزیع اقلام شش گانه مرغ، تخم‌مرغ، شیر، پنیر،ماست و برنج کردند.
وی افزود: عدم اعتقاد برخی از مسئولین در دولت سابق به تولیدات و توان داخلی و عدم واردات بی رویه اجناس به داخل کشور با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، سبب ایجاد التهاب در اقتصاد کشور شد که علت آن نبود نیروهای انقلابی در راس امور اجرایی کشور می‌باشد.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی( ع) بیان کرد: در حال حاضر با وجود تفکر بسیجی در نیروهای ما در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع موانع اقتصادی توانستیم بالغ بر ۵۰۰ شغل را توسط بسیجیان خود در پایگاههای بسیج ایجاد کنیم. بسیج در تمامی مراحل خود را خادم بی منت مردم می‌داند.
سرهنگ حیدری در خاتمه تصریح کرد: مردم باید با اتحاد و همدلی و پیرو منویات مقام معظم رهبری در جهت خنثی کردن توطئه دشمنان و رسیدن به هدف مطلوب تلاش کنند. برهم زدن این اتحاد یکی از مهمترین اهداف دشمن است.

 

کدخبر: 751122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟