جزای میلیاردی فرجام قاچاقچی لوازم آرایشی در قزوین

به گزارش رکنا قزوین،هوشنگ محمدی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌ها به یک خودروی در جاده قدیم تاکستان – قزوین  مشکوک شده و در بازرسی از آن، بیش از 500 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی  را به ظن قاچاق کشف و ضبط کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین مورد رسیدگی قرار گرفت و شعبه پس از احراز تخلف، متهم را به پرداخت یک میلیارد و 200 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
 محمدی ادامه داد، گشت سیار تعزیرات استان در ادامه بازدیدها ونظارت بر بازرسی هادر راستای تحول سازمان تعزیرات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، با نزدیک شدن به شب یلدا و برگزاری طرح ویژه این شب از واحده های عمده توزیع اقلام این شب تا واحدهای صنفی خرد و فروشگاهها  بازدید  بعمل می آورد و برخی موارد قانونی خصوصا موارد قیمت گذاری  را مورد بررسی قرار داد  . وی افزود: از ابتدا طرح تاکنون بیش از 30 گشت مشترک در اوقات اداری و غیر اداری برگزار شده است که بیشترین تخلف ها به گرانفروشی ،عدم ارایه فاکتور و عدم قیمت گذاری محصولات و نحوه محاسبه آنالیز قیمت برای مصرف کننده معطوف است.
محمدی اشاره کرد علاوه بر تخصیص شعب تخصصی و فوریت در رسیدگی به پرونده های این طرح ،تشدید در مجازات ها برای نتخلفین در نظر گرفته شده است.
همچنین در گشت دیشب از یک فروشگاه بزرگ شهر 110 پاکت سیگار قاچاق و چند بسته سمنو و شکلات تقلبی کشف و ضبط شد.

 

کدخبر: 751058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟