تقدیر وتشکر مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان از کادر درمان بیمارستان های سنندج

به گزارش رکنا از کردستان؛ احمد فعله گری در حین بازدید و ضمن ادای احترام به شهدای مدافع سلامت، از کادر درمان مستقر در بیماستان های تامین اجتماعی و کوثر تقدیر و تشکر کرد.

مهندس فعله گری نقش کادر درمان در مقابله با اپیدمی کرونا را فراموش ناپذیر توصیف کرد و گفت: تلاش و همت جهادی کادردرمان برای همیشه در خاطر مردم خواهد ماند چراکه با وجود همه تنگناها، برای کاهش ریسکِ مرگ و میر هموطنانمان، جان خود را به خطر انداختند و قدمی در راه مبارزه با این ویروس منحوس به عقب بر نداشتند و با اهدای جان خود جان سایرین را حفظ کردند.

وی افزود: گرامیداشت روز پرستار  فرصتی را بوجود آورد تا مجددا به مقام شامخ شهدای این راه ادای احترام نموده و برای کادر درمان خستگی ناپذیر و ایثارگر در ادامه مسیر خدمت رسانی به مردم آرزوی موفقیت کنیم.

فعله گری هدف اصلی و استراتژیک شرکت گاز استان کردستان را تامین انرژی پاک و دائم برای مشترکین ذکر کرد و گفت : با تلاش و همت کارکنان شرکت در تمام بخش های اجرایی و پشتیبانی و پیمانکاری جایگاه مناسبی در اشل گازرسانی در سطح شرکت ملی گاز کسب نموده ایم و در حال حاضر جزء شرکت های برتر در زمینه گسترش خدمات و عدالت اجتماعی قرار داریم.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان  سخنانش را این گونه به پایان برد: در راستای همیاری و کمک به کادر درمان شرکت گاز تلاش مضاعفی به خرج داد تا انرژی مورد نیاز بیمارستان ها همیشه تامین و هیچگونه خللی دراین راستا بوجود نیاید و این اقدام در جهت تشکر ویژه  در زمینه جان فشانی های کادر درمان صورت گرفته است .

دکتر احمدی رئیس بیمارستان تامین اجتماعی ضمن تشکر و قدردانی از حضور مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان و هیئت همراه گفت : شرکت گاز استان کردستان جزء بهترین و کارآمدترین سازمان های استان کردستان است و در مجامع و گفتار مردم رضایت مندی در حد اعلاء به چشم می خورد و گسترش خدمات این شرکت در تمام محدوده جغرافیایی استان کردستان نشان از دانش و بینش و آگاهی مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان دارد که با تامین انرژی پایدار به توسعه عدالت اجتماعی و رفع محرومیت کمک شایانی نموده اند .

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی در ادامه اظهاراتش بیان داشت : دوران بسیار سختی برای کادر درمان در دوران مبارزه با ویروس کرونا طی گردید و گاهی کادر درمان هفته ها موفق به دیداراعضای خانواده خود نمی شدند ولی پشتیبانی و حمایت سازمان ها بخصوص شرکت گاز استان که همیشه یار و یاور ما بودند باعث دلگرمی می شد و ادامه راه را امکان پذیر می ساخت.    

در ادامه این دیدارها دکتر جعفری رئیس بیمارستان کوثر سنندج ضمن تشکر و قدردانی از حضور مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان و هیئت همراه اظهار داشت : خدمات گسترده گازرسانی درسطح استان به خصوص مناطق روستایی و مرزی بر کسی پوشیده نیست و با مشاهده این حجم فعالیت و شبکه گذاری درشهرها و روستاها عظمت کار گازرسانی مشاهده می گردد.

دکتر جعفری افزود : وقتی برای بازدید مراکز درمانی به روستاها می رویم اولین خدمتی که به چشم می خورد علمک گاز است که نوید بخش گرمای آرامش بخش و همیشگی برای کادر درمان و مراجعینی است که برای دریافت خدمات پزشکی به این مراکزمراجعه     می نمایند وبا دیدن  شعله آبی گاز طبیعی و گرمای آن ، مایه دلگرمی و نشاط می گردد.

در پایان این دیدارها از تعدادی از نیروی های کادردرمان بیماستان های تامین اجتماعی و کوثر با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر شد. 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 750085 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟