رزمایش رفع انتشار گاز سمی آمونیاک در بلوار پالایشگاه اصفهان انجام شد

به گزارش رکنا از اصفهان،مسئول پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت پالایش نفت اصفهان افزود: این رزمایش که با اعلام شرایط اضطراری و نواختن آژیر در پالایشگاه آغاز شد، به دنبال هماهنگی های انجام شده و شناسایی توانمندی های موجود منطقه، در سطح دو و با همکاری صنایع نفتی واقع در شمال غرب اصفهان همچون پالایشگاه، پتروشیمی، خطوط لوله و مخابرات، پخش فرآورده های نفتی، نیروگاه شهید منتظری، نفت سپاهان، نفت جی و منطقه ۲ عملیات گاز استان به اجرا درآمد.

رحمان طهماسبی گفت: خوشبختانه به دلیل برنامه ریزی و طراحی سناریوی  مطلوب و همچنین انجام اقدامات لازم و مناسب در مناطق خطر و احتیاط( که پس از بررسی محیطی، اندازه گیری ها، خروجی برخی نرم افزار های تخصصی و … شناسایی و مشخص شده بود)، رزمایش با موفقیت پایان یافت.

وی ادامه داد: پس از اتمام رزمایش، مصاحبه تصویری در کنترل حراست توسط جانشین دوم مدیر شرایط اضطراری پالایشگاه انجام شد. همچنین به منظور بررسی نقاط قابل بهبود و قوت رزمایش و تجزیه و تحلیل اقدامات صورت گرفته، اعضای واکنش در شرایط اضطراری پالایشگاه، نمایندگان صنایع منطقه نفتی شمال غرب اصفهان و همچنین نمایندگان استانداری، در نشست مدیریت شرایط اضطراری و پدافند غیرعامل حضور یافتند.

اصفهان -عاطفه باقری

کدخبر: 750020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟