جعل قولنامه برای تصاحب خودروی امانتی/ جاعل در خرم‌آباد دستگیر شد

به گزارش رکنا از لرستان، سرهنگ"فرهاد ابدال چگنی" در این باره بیان داشت: در پی اعلام شکایت شهروندی به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه یک نفر با بکارگیری روش های متقلبانه مبالغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه دردستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده توسط ماموران محرز شد، که شاکی مالک یک دستگاه خودرو سواری بوده که به صورت امانی نزد فرد دیگری نگهداری می شده، که آن فرد با تنظیم قولنامه جعلی آن را تصاحب کرده است.

جانشین انتظامی لرستان، تصریح کرد: دراقدام بعدی ماموران موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی لرستان، اظهار داشت: متهم دستگیرشده در تحقیقات پلیسی و مواجهه شدن با دلایل و مستندات و احراز جعلی بودن اسناد توسط کارشناسان پلیس آگاهی به کلاهبرداری به ارزشیک میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگ ابدال چگنی، در پایان به شهروندان توصیه کرد: بهتر است قبل از هرگونه خرید و فروش، مشخصات خودرو را با مندرجات روی اسناد و مدارک مطابقت داده شود و در صورت لزوم، اصالت اوراق و اسناد توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.

گلاره پروازی/ لرستان

کدخبر: 749636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟