نشست هم‌اندیشی شورای ائتلاف با نماینده ولی‌فقیه در کردستان

به گزارش رکنا از کردستان؛ نشست هم‌اندیشی اصولگرایان و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان امشب با نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان برگزار شد.

ماموستا معروف خالدی امام جمعه موقت سنندج در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: نیروهای انقلابی برخواسته از قشر آگاه، اندیشمند، ولایت‌مدار و مدافع نظام هستند که دنبال ایجاد امید و امیدآفرینی در جامعه هستند.

وی گفت: نیروهای انقلاب اسلامی پاسدار ارزش‌ها و سیاست‌های نظام هستتد و چشمشان به دستور و فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

ماموستا خالدی با بیان اینکه رئیس‌جمهور همانند مالک اشتر به میدان آمده و همه نیروهای انقلابی حمایتشان خواهند کرد، تصریح کرد: ما امروز مسئولانی را نمی‌خواهیم که در دولت گذشته در استان، درب‌شان به روی مردم بسته بود.

وی با بیان اینکه متاسفانه خلأمدیریتی وجود داشته و مدیران مردمی و از جنس مردم نیستندتاکید کرد: خواسته همه مردم استان این است که هر چه سریع‌تر وضعیت مدیران استانی تعیین تکلیف شوند.

امام جمعه موقت سنندج با یادآوری اینکه نیروهای انقلابی افرادی پاکدست، امانتدار و مسئولیت‌پذیر هستند، یادآور شد: انتظار داشته که نماینده‌ای از روحانیون اهل‌سنت در کادر دولت داشته باشیم.

دولت از ظرفیت نیروهای انقلاب اسلامی در کردستان استفاده کند

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: این شورا به حول و قوه الهی براساس اعتقاد به مبانی اسلام و نظام به جهت بسط ید ولایت فقیه مشغول کادرسازی نیروی انسانی بوده وجمعیت آن روز به روز گسترده‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 300 هزار نفر در کشور عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی هستند، افزود:هم‌اکنون این تشکل با 5 هزار نفر عضو در راستای پیشبرد سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت انقلابی تلاش می‌کنند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با بیان اینکه تا انتخابات پیش‌رو مجلس، جمعیت این تشکل به 3میلیون نفر افزوده خواهد شدتصریح کرد: شورای ائتلاف مورد اعتماد بزرگان نظام و در دو انتخابات اخیر این شورا ظرفیت خودش را به منصه ظهور رساند.

وی با بیان اینکه رویکرد و فعالیت‌های شورای ائتلاف براساس کار تشکیلاتی و حرکت در مسیر نظام با تکیه بر ظرفیت نخبگان، جوانان و بانوان است عنوان کرد: شورای ائتلاف یک شعار نیست بلکه دنبال جذب نیروهای انقلابی و کادرسازی هستیم.

سادات با ذکر اینکه امیدواریم بتوانیم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی کادرسازی کنیم اذعان کرد: علی‌رغم اینکه نظام روز به روز مقتدرتر و گسترده‌ترخواهد شد، اما دشمنی‌ها هم بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه برای سازماندهی و وحدت نیروهای انقلابی در استان زحمات زیادی کشیده است اعلام کرد: این شورا آمادگی داشته که به عنوان مشاوران امین دولت سیزدهم و دست‌اندرکاران آن در استان را به دور از هر گونه خواسته شخصی حمایت کنند.

سادات تاکید کرد: انتظار می‌رود دولت از ظرفیت نیروهای انقلابی برای پبشبرد اهداف و سیاست‌های نظام و دولت سیزدهم استفاده کند.

محرم وزیری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان نیز در این نشست با بیان اینکه این نشست در راستای سلسه نشست‌های فصلی برگزار شده اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مشکلات مردم را شناسایی، احصا و منعکس خواهندکرد.

مصطفی باغبانیان عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان نیز در این نشست با ادعای اینکه متاسفانهدولت‌ها با سیاست‌های ابلاغی همسو نیستنداظهار داشت: متاسفانه هم‌اکنون وضعیت اقتصادی مناسب نیست و باید مسئولان پاسخ‌گو باشند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان استانی هر از گاهی با بازدید میدانی از حال مردم و جوانان بیکار در خیابان‌ها جویا شوند، گفت: علی‌رغم اینکه 7 درصد منابع آبی کشور در کردستان و جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌های متعددی در استان وجود داشته اما همچنان مردم با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم کرده و جوانان فارغ‌التحصیل کردستانی روانه استان‌های دیگر کشور شده‌اند.

 

باغبانیان با بیان اینکه مردم بانه این‌روزها با مشکلات آب مواجه‌اند، تصریح کرد: برخی از مشکلات کنونی در سطح استان و برخی به صورت کلان در کشور قابل برطرف شدن است.

وی تاکید کرد: پیشنهاد می‌شود نماینده ولی‌فقیه،استاندار و نمایندگان مجلس همگی با هم مشکلات مردم استان کردستان را از مسئولان کشوری مطالبه‌گری کنند.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با بیان اینکه مردم این‌روزها انتظار داشته سرمایه‌گذاری‌ها توسعه، اشتغال ایجاد و وضعیت زندگی متحول شود، تاکید کرد: امیدواریم مسئولان صادقانه و با روحیه جهادی متناسب با مسئولیت‌شان، خدمتگزار مردم باشند.

عبدالله حنیفی عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان نیز در این نشست وحدت را رمز پیروزی اصولگرایان دانست و اظهار داشت: خوشبختانه شورای ائتلاف وحدت، اتحاد و انسجام خاصی داشته و برنامه‌ها و سیاست‌ها متحدانه پیش خواهد می‌رود.

ویافزود: متاسفانه برخی از استان‌ها علی‌رغم گذشت چندین ماه هنوز استاندارانشان انتخاب نشده که تداوم این وضعیت آثار منفی در کشور خواهد داشت.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با بیان اینکه علی‌رغم گذشت چندین ماه فعالیت دولت، هنوز تغییراتی در تعیین مدیران انجام نشده است، اذعان کرد: مسئولان استانی هم‌اکنون بی‌انگیزه و هنوز نمی‌دانند که در مسئولیتشان می‌مانند یا برکنار می‌شوند که تداوم این وضعیت به ضرر استان است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کنونی استان با سرکار آمدن نیروهای توانمد قابل برطرف شدن استگفت: عدم سرمایه‌گذاری، اشتغال، بیکاری و وضعیت نامناسب اقتصادی از جمله مشکلات کردستان است که باید تدبیری برای برطرف شدنآن اندیشیده شود.

حنیفی تاکید کرد: امیدواریم مشکلات روحانیون استان کردستان نیز برطرف شود.

 

عبدالحکیمی /کردستان

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 748463 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟