بیش از ۷۵ هزار بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی قزوین انجام شد

به گزارش رکنا قزوین،افضلی رئیس سازمان صمت استان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که به ریاست اعلایی استاندار تشکیل شد افزود، براساس این بازدیدها ۶ هزار پرونده تشکیل که به هر کدام از آنها به ترتیب اولویت رسیدگی شده است.

وی با اشاره به آمار بازدیدهای صورت گرفته، افزود: از این تعداد ۵۱ هزار مورد مربوط به تخلفات خرده فروشی، یک هزار مورد مربوط به انبار، سه هزار مورد در بخش خدمات، ۱۲ هزار مورد در واحدهای تولیدی و یک هزار مورد هم در واحدهای صنعتی بوده است.

این مسوول با بیان اینکه در برخی از این موارد، دستگاه های مختلف امنیتی و نظارتی کمک حال سازمان صمت بوده اند، گفت: متاسفانه بخش وسیعی از تخلفات در تولید شکل می گیرد و باید به گونه ای پیش برویم که از مبدا روند درست شود.

افضلی از نهایی شدن تفاهم نامه بین سازمان صمت استان و بسیج اصناف در آینده نزدیک خبر داد و افزود: جلسات فشرده کارشناسی در این زمینه با حضور نمایندگان سازمان صمت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و بسیج اصناف برگزار شده و به زودی این تفاهم نامه جنبه عملیاتی به خود می گیرد.

وی اضافه کرد: این تفاهم نامه با هدف هماهنگی و ساماندهی بازرسی و نظارت در سطح بازار به منظور تامین و توزیع اقلام اساسی منعقد خواهد شد.

رییس سازمان صمت اظهار داشت: بررسی و احصای شرایط بازرسان موضوع این تفاهم نامه، توسط بسیج اصناف استان انجام خواهد شد و به محض معرفی این بازرسان، سازمان صمت استان آمادگی لازم را جهت آموزش آنها دارد.

 

کدخبر: 747777 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟