مجازات نقدی برای طلا فروش متخلف

به گزارش رکنا از گرگان، «حسین نجف زاده» پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: براساس شکایت شاکی خصوصی و گزارش بازرسان سازمان صمت گلستان مبنی بر تخلف یک طلافروش موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

عضو شورای قضائی استان گلستان افزود: پرونده این فرد به اتهام گرانفروشی و عدم صدور فاکتور شده و خسارت به شاکی تشکیل و به هیات بدوی تعزیرات حکومتی گرگان ارسال شد.

 

وی بیان کرد: شعبه مذکور، پس از احضار متهم و رسیدگیهای قانونی و براساس شواهد، ارتکاب تخلف نامبرده را محرز تشخیص داده و این فرد را به استناد ماده 57 و 59 و 66 قانون نظام صنفی به پرداخت جزای نقدی در حق دولت و شاکی خصوصی محکوم کرد.

 

نجف زاده اضافه کرد: در تجدید نظر خواهی هم شعبه هیات تجدیدنظر تعزیرات حکومتی استان، حکم مرجع بدوی مبنی بر پرداخت مبلغ  ۱۸۶میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و پرداخت ۹۳  میلیون ریال در حق شاکی خصوصی را تائید کرد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان ادامه داد: مبارزه بی امان و برخورد جدی با متخلفان اقتصادی در دستور کار تعزیرات حکومتی و گشت های مشترک استان بوده و تعاملات و همکاری های خوبی در این راستا با سایر دستگاه های اجرائی دخیل در امر مبارزه با تخلفات وجود دارد.

 

وی در خاتمه از شهروندان استان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و غیره موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی 135 به سازمان تعزیرات حکومتی و یا از طریق تلفن 124 به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.

 

کدخبر: 745800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟