نماینده ولی‌فقیه در کردستان: نیاز معلولان کردستانی رفع شود

به گزارش رکنا از کردستان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروزدر مراسم رزمایش همدلی و احسان و اجری طرح مثبت حرکت که در حسینه سنندج برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده اظهار داشت: انتظار می‌رود به اندازه نیاز معلولان استان ویلچر تأمین شود.

وی با تأکید بر اینکه ویلچر رایگان میان نیازمندان توزیع شود، گفت: نباید معلولان دغدغه تأمین ویلچر داشته باشند، گفت:در ساخت ویلچرهای اهدایی به معلولان استان کیفیت آن هم در نظر گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت:سهم استان کردستان از 27هزار ویلچر اهدایی، 128 دستگاه ویلچر بوده که به معلولان زیر 14سال اهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی بیان اینکهامروز نیز 5300بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند کردستانی که تحت هیچ نهادی نیستند، توزیع خواهد شد، تصریح کرد:امیدواریم این خدمات مستمر و همه خیرین و مسئولان به این عزیزان عنایت و توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مژگان مشفق، معاون توانبخشی بهزیستی کردستان نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه خیرین از ساخت ویلچر ویژه معلولان حمایت کنند، اذعان کرد: سالانه برای تأمین نیازمندی‌های معلولان کردستانی نیاز به 500 ویلچر داریم.

 از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون160هزار بسته معیشتی و پروتئینی به ارزش بالغ بر 60میلیارد تومان‌ در میان نیازمندان کردستانی اهدا شده است. آماده‌سازی هر ویلچر نیز 2 میلیون و 700هزار تومان هزینه در بر دارد.

 

عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 744258 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟