برترین های حوزه تولید محتوی دیجیتال بسیج در سمنان معرفی شدند

به گزارش رکنا از سمنان، سومین رویداد استانی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سه محور تولید بازی‌های ویژه تلفن همراه، نرم افزارهای تلفن همراه و پویانمایی با حضور 18 تیم شرکت کننده برگزار شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در این خصوص این رقابت گفت: در این رقابت داغ و نفس گیر تیمهای"میامی گستر" از شهرستان میامی و "پیشکار" از شهرستان سمنان در بخش نرم افزار تلفن همراه و تیم "یکی بود یکی نبود" از شهرستان سمنان و "زیما" از شهرستان شاهرود و" شهید آوینی" از شهرستان دامغان در بخش پویانمایی حائز رتبه های برتر شدند.

سید یاسر حسن پور افزود: این رویداد با حمایت پارک فاوا و اداره فضای مجازی بسیج، به مدت ۴۸ ساعت در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات استان سمنان، با محوریت تولید محتوای دیجیتال انقلابی و ارزشی و ایجاد اشتغال با حضور ۷۰ نفر از تیم‌های جوان، مستعد و با انگیزه در استان در قالب ۱۸ تیم برگزار شد.

وی افزود: در این رویداد، افراد در قالب تیم های سه الی پنج نفره و در سه رشته نرم افزارهای ویژه تلفن همراه، بازی های ویژه تلفن همراه و پویانمایی شامل موشن گرافیک- کمیک موشن- کات اوت دو بعدی- استاپ موشن، رقابت کردند و تیم های برتر به مرحله کشوری راه یافتند.

حسن پور با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری که در حوزه های فرهنگی و امنیتی باید زیرساخت‌ها و تولید محتوای متفکرانه و اندیشمندانه‌ای در بستر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود، گفت: از لحاظ فرهنگی بستر مناسبی فراهم شده است تا بتوان اپلیکیشن‌های خاص با محتوایی غنی‌ ارائه داد و تولید اینگونه محصولات را به بیرون از مرزها گسترش داد.

 

کدخبر: 743468 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟