امضای سه تفاهم‌نامه در حوزه فولاد میان ایران و بولیوی در نمایشگاه اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان، در این سفر، خانم رومینا گوادالوپه پرز راموس، سفیر کشور بولیوی در ایران با فعالان اقتصادی استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد و پس از این گفتگوها، سه تفاهم‌نامه اقتصادی در زمینه ساخت کارخانه‌های فولاد و انتقال تکنولوژی این صنعت به کشور بولیوی منعقد شد.

 

سفیر کشور بولیوی طی سفر چهار روزه خود و استقرار در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، با فعالان اقتصادی این استان دیدار و گفتگو کرد.

 

در حاشیه نمایشگاه قهوه، نان، شیرینی و شکلات اصفهان همچنین 15 قرارداد تجاری میان فعالان اقتصادی اصفهان و اقلیم کردستان عراق به امضا رسید.

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در این ارتباط با اشاره به بازدید هیئت تجاری اقلیم کردستان عراق از نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گفت: در سومین روز از نمایشگاه قهوه، نان، شیرینی و شکلات اصفهان، هیئت تجاری عالی‌رتبه اقلیم کردستان عراق از نمایشگاه بازدید کرد و با فعالان تجاری حاضر در نمایشگاه به گفتگو پرداخت.

 

دکتر علیرضا مرتضوی افزود: در این دیدارهای رو در رو، فعالان اقتصادی اصفهان از پتانسیل‌های ویژه خود در حوزه قهوه، نان، شیرینی و شکلات سخن گفتند و هیئت تجاری اقلیم کردستان عراق نیز با بررسی شرایط، در نهایت به این نتیجه رسید که فعالان تجاری ایرانی حاضر در نمایشگاه اصفهان توانایی‌های تامین نیازهای این اقلیم را در اختیار دارند که در نهایت 15 قرارداد تجاری صادراتی به امضا رسید.

اصفهان -بهمن راعی

 

کدخبر: 742371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟