مهار آتش سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در مشهد

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش سوزی مهیب تعدادی خودرو در قسمت پارکینگ یک آپارتمان مسکونی و گرفتار شدن ساکنان در دود ناشی از حریق ۳۰ آتش‌نشان و نجاتگر به همراه ۸ خودرو سبک و سنگین اطفاء حریق و امداد و نجات و خودرو ویژه نجات (نردبان ۳۲متری) و خودرو ویژه تهویه هوا (توربوفن) به محل حادثه در بولوار هاشمیه مشهد اعزام شد.

آتشپاد دوم مهدی رضایی افزود: آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه متوجه آتش سوزی چند خودرو پارک شده در قسمت پارکینگ در طبقه منفی یک می شوند که دود ناشی از این حریق  منجر به محبوس شدن افراد در داخل این مجموعه مسکونی شده است.

وی افزود: بلافاصله نجاتگران و آتش نشانان بصورت همزمان  نجات افراد گرفتار در دود و انتقال آنان به مکان امن، اقدام به مهار حریق خودرو‌های حادثه دیده کرده و از سرایت آتش به ۵ دستگاه خودرو دیگر، پارک شده در محل جلوگیری می کنند.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد؛ خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

کدخبر: 741828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟