سارقان مغازه های قزوین با ۱۰ فقره سرقت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری رکنا قزوین، وی افزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد که سارقان با تشکیل باند سه نفره و با یک دستگاه خودرو سمند به صورت کاملا حرفه ای با عبور از شهرهای مختلف، ضمن شناسایی مغازه های فاقد دوربین و دزدگیر در مناطق مرفه نشین شهر، در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت می کردند.
 
وی اضافه کرد: در ادامه، کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده فنی و پلیسی و بررسی سرنخ های به جا مانده در اماکن سرقت شده، در نهایت مشخصات سه سارق حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و پس از ردگیری دقیق آنها و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان در استان مازندران دستگیر و به پلیس آگاهی قزوین منتقل کردند.
 
به گفته این مقام انتظامی، سارقان تاکنون به ۱۰ فقره سرقت مغازه اعتراف کرده اند. 

 کشف ۳۲ کیلوگرم موادمخدر در عملیات مشترک پلیسی قزوین و اصفهان  
 
جانشین فرمانده انتظامی استان همچنین از کشف ۳۲ کیلو موادمخدر در عملیات مشترک پلیس قزوین با نیروی انتظامی استان اصفهان و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.  
 
سرهنگ داود عبدالمالکی، اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین، فعالیت یکی از قاچاقچیان مواد مبنی بر انتقال یک محموله از استان‌های جنوبی به اصفهان، مورد رصد قرار گرفته و از آن مطلع شدند.  
 
به گفته این مسوول انتظامی، پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین ضمن هماهنگی با استان اصفهان و هدایت عملیات و با انجام هماهنگی های قضایی خودرو مورد نظر را که یک دستگاه تریلی کشنده بود را در جاده ارتباطی استان اصفهان شناسایی و آن را متوقف کردند. 
 
سرهنگی عبدالمالکی با بیان اینکه پلیس در بازرسی از خودرو متوقف شده، ۳۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف و راننده آن نیز دستگیر شد، افزود: در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و متهم دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد. 

اتلاف ۷۰ راس دام در برخورد با قطار باری  
 
سرپرست معاونت اجتماعی استان قزوین از اتلاف ۷۰ راس گوسفند بر اثر برخورد با قطار باری خبر داد  و گفت: ماموران پاسگاه راه آهن قزوین پس از کسب خبر از مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر برخورد قطار با گله گوسفندان، برای بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.
 
سرهنگ رحیم خامدی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد در محدوده شهر بیدستان، قطار باری تهران - قزوین با گله گوسفندان برخورد و بر اثر این حادثه ۷۰ راس گوسفند تلف شدند.
 
سرپرست معاونت اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: وقوع این حادثه علی رغم توصیه های پلیس، به دلیل تجاوز به حریم ریلی توسط چوپانان و چرای دام در محدوده راه آهن بوده است.

 

 

 

کدخبر: 740575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟