شهردار ستیزی لاهیجانی ها

به گزارش رکنا از رشت،مهندس زنده دل‌ شهردار لاهیجان ،شهرداری پخته در عین جوانی، کارآمد و روشن فکر . شاید در نگاه اول نه قانون و نه تبصره فوق را رعایت نکرده باشد اما فراموش نکنیم وی با رزومه دو شهرداری موفق در  شهرهای توریستی رودسر و سرعین  به لاهیجان آمده است.

در سرعین که دست بر قضا زادگاه جناب شهردار هم می باشد ،چهار سال سکانداری شهرداری این شهر را برعهده داشت و کارهای عمرانی و زیر ساختی ماندگاری  در آنجا انجام داده بود که مهم ترین های آن عبارتند از :

۱- انتخاب به عنوان شهرداری برتر کشور  

۲-دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱

۳- راه اندازی اولین پیاده شهر در کشور 

در سه سال حضورش به عنوان شهردار رودسر هم نامی نیک از خود برجا گذاشت و سعی کرد زیرساخت های گردشگری آن شهر را توسعه بخشد.

نکته حائز اهمیت دیگر که رزومه وی را درخشان تر میکند عضویت در گروه مدیران راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام ، عضو کمیته فنی و خدمات شهری سازمان شهرداری های کشور و همچنین مشاور سازمان همیاری شهرداری های کشور می باشد. 

زنده دل  با شش رای شهردار لاهیجان شد یعنی با اکثریت آرا توسط منتخبین مردم در شورای شهر لاهیجان به سمت شهردار منصوب گردید و قطعا اعضای شورا تمام جوانب را سنجیده اند و مصلحت لاهیجان را در انتخاب خود درنظر گرفته اند. 

حال با این تفاصیل ،  شهردار  تصمیمی در حوزه اختیارات خودش گرفته است و رئیس آتش نشانی لاهیجان را برکنار کرده .زمانی درست یا غلطی این تصمیم مشخص می شود که عملکرد جایگزین رئیس آتش نشانی را ببینیم و برمدار انصاف ، نه با خصومت و عداوت شخصی عملکرد

فرد جایگزین را عادلانه نقد کنیم. 

بدین ترتیب پیشنهاد میشود قصاص قبل از جنایت نکنیم و سعه صدر به خرج دهیم و بگذاریم شهرداری در آرامش به کار خود ادامه دهد تا شهری آباد داشته باشیم.

حسن الختام هم اینکه گارد بسته خود نسبت به شهردار بخاطر غیربومی بودن را باز کنیم و عملکرد را ملاک قرار دهیم.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 740353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟