شهرداری و اتاق بازرگانی، دو بازوی قوی عمرانی و آبادانی شهر

به گزارش خبرگزاری رکنا قزوین، مهدی بخشنده در دیدار با شهردار قزوین در دفتر شهرداری،افزود:اتاق بازرگانی قزوین، تنها ساختمان بلند مرتبه در استان است که با ظرفیت نیروهای توانمند بومی تکمیل و احداث شده است و به عنوان یک میزبان مناسب می تواند پذیرای مسئولان کشورهای مختلف، همراه دستگاه ها و نهادهای اجرایی  باشد.

این مسوول گفت: دستگاه های اجرایی با همدلی و اتحاد نظر می توانند اتفاقات بسیار خوبی را رقم بزنند و در این راستا، اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی و مشاور امین سه قوه و به منظور توسعه متوازن و رشد پایدار شهر قزوین، آماده هرگونه همکاری و همگامی با شهرداری و مجموعه مدیریت شهری است.

بخشنده اظهار داشت: بسیاری از شرکت ها و واحدهای تولیدی از پتانسیل ها و ظرفیت های قزوین استفاده کرده و عوارض و مالیات را به استانهای دیگر پرداخت می کنند و منافع بلندمدت برای استان ندارند.

وی گفت: از طریق اتاق بازرگانی به دنبال این هستیم که متقاضیان برای دریافت کارت بازرگانی، می بایست عوارض و مالیات را در قزوین پرداخت کنند و با توجه به اینکه در استان فعالیت دارند، حساب های بانکی خود را هم به قزوین منتقل کنند.

رئیس پارلمان بخش خصوصی، احداث ساختمان پلیس امنیت اقتصادی، پروژه درختکاری در حاشیه اتوبان قزوین –زنجان، حمایت همه جانبه از دست اندرکاران امر مبارزه با بیماری کرونا و تجهیز مراکز درمانی، آموزش و اشتغال زندانیان استان، تشکیل مجمع خیران امنیت ساز و انتخاب اتاق بازرگانی به عنوان خیر امنیت ساز برتر را از جمله اقدامات بسیار مهم اتاق بازرگانی در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود برشمرد.

 

 

 

کدخبر: 739187 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟