ماموران پاکدست پلیس کرمانشاه اموال مفقودی را به صاحبانشان بازگرداندند

سرهنگ حمیدرضا نورایی در گفت و گو با خبرنگار رکنا در کرمانشاه اظهار داشت: در مورد اول سروان منصور عزیزیان از کارکنان انتظامی گیلانغرب حین حضور در سطح شهر به یک کیف دستی مردانه برخورد و در بازرسی از محتویات آن 4 قطعه کارت بانکی و یک عدد گواهینامه پیدا می کند.

وی افزود: این همکار وظیفه شناس در ادامه و با کمک بازرسی شهرستان گیلانغرب موفق به شناسایی صاحب کیف شده و همه آن ها را که طبق اظهار خود آن فرد حدود 200 میلیون ریال موجودی داشته اند را تحویل می دهد.

سرهنگ نورایی تصریح کرد: در مورد دیگر نیز که مربوط به گیلانغرب است پس از برگزاری آزمون آئین نامه کتبی در کانون شهید فهمیده اداره آموزش و پرورش، سروان اردلان احمدd، ستوانیکم احسان نیک کردار و استواردوم هادی نرگسی از ماموران پلیس راهور این شهرستان متوجه یک عدد کیف دستی که یک دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند در آن قرار داشت می شوند.

رئیس بازرسی پلیس کرمانشاه خاطرنشان کرد: همکاران وظیفه شناس یاد شده پس از جستجو موفق به شناسایی صاحب گوشی مفقودی به ارزش حدود 70 میلیون ریال شده و آن را به صاحبش بازمی گردانند.

وی ادامه داد: در مورد سوم نیز که مربوط به کنگاور است ستوانسوم هادی مرادی و گروهبان یکم سجاد ملکی از ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگه شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری و در لاین ایست و بازرسی متوجه یک عدد کیف دستی می شوند.

سرهنگ نورایی بیان کرد: همکاران یاد شده پس از بازرسی از کیف پیدا شده 3 فقره چک جمعا به مقدار 7 میلیارد و 154 میلیون ریال به همراه کارت ملی، کارت خودرو و عابر بانک می شوند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: این همکاران وظیفه شناس پس از شناسایی صاحب اموال مفقودی با وی تماس و کیف مفقودی را به وی تحویل می دهند.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 735449 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟