۸۳پرونده برای رسیدگی به تخلفات صنفی در قزوین تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری رکنا قزوین، هوشنگ محمدی اظهار کرد: با پرونده‌های تشکیل شده که هفته گذشته در جریان تشدید بازرسی‌ها از اصناف ثبت شده اند، در کم‌ترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه پرونده‌های تشکیل شده در رابطه با گران فروشی، کم فروشی، و تخلفات صنفی بوده اند اذعان کرد: ۱۸ اکیپ گشت سیار تعزیرات حکومتی در هفته‌ای که گذشت در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و پیشگیری و برخورد با تخلفات صنفی در استان برگزار شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین بیان کرد: هر هفته تمرکز بازرسی‌ها بر روی یکی از محصولات اساسی و پرمصرف است و هفته گذشته نیز وضعیت توزیع و فروش کالاهای اساسی بخصوص برنج در قزوین مورد بررسی قرار گرفت.

این مسؤول ادامه داد: با توجه به تعداد بالای واحدهای صنفی و پراکندگی آنها، صرف انجام گشت و سرکشی به واحدها نمی‌تواند نتیجه مطلوب را انتظار داشت، بنابراین در رویکرد جدید تعزیرات در ساماندهی گشت‌ها، گشت‌های سیار ناظر به بازرسی و نظارت به تمامی زنجیره‌ای بازار اعم از تولید توزیع و عرضه هستند.

محمدی خاطرنشان کرد: در برنامه‌ریزی جدید علاوه بر محور قبلی، حضور در کارخانه‌ها و بازرسی از شبکه کلان توزیع نیز در دستور کار قرار گرفته است و برخورد جدی با متخلفان دانه درشت و اخلال گران اقتصادی دنبال می‌شود.

 

کدخبر: 735204 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟