لاله مفقود الاثر شاهرودی شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان، شهید «نورمحمد مهدیی» رزمنده بسیجی لشکر ۱۷ گردان کربلا، سال ۶۲ در عملیات والفجر ۴ در منطقه پنجوین عراق به مقام شهادت نایل آمد. پیکر مطهر شهید در تاریخ ۲۰ تیر ‌امسال به عنوان شهید گمنام در مصلای شهر دلند از توابع شهرستان رامیان در استان گلستان خاکسپاری شد.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه تا ۲ ماه گذشته پیکر این شهید مفقود الاثر بود افزود : مرداد ماه امسال پیکر شهید تفحص و به عنوان شهید گمنام در مصلای شهر دلند استان گلستان خاکسپاری شد.

62061261

سرهنگ محمد خوشقدم گفت :  پس از اعلام نتیجه آزمایش DNA ، مشخص شد شهیدی که به عنوان گمنام در مصلای شهر دلند به خاک سپرده شده ، نورمحمد مهدیی ، لاله مفقودالاثر شاهرودی هاست.

خبر شناسایی پیکر این شهید با حضور امام جمعه شاهرود، فرمانده سپاه استان سمنان و جمعی از مسئولان شهرستان به مادرش که به تازگی از بند بیماری رهایی یافته بود، اعلام شد.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود همچنین گفت: علیرضا مهدیی برادر این شهید بزرگوار نیز در سال ۶۰ در عملیات طریق القدس به فیض شهادت نایل آمد که پیکر این شهید هم در سال ۷۳ پس از تفحص شناسایی و در زادگاهش روستای میقان شاهرود به خاک سپرده شد.

شهید نورمحمد مهدیی فرزند شعبانعلی سال ۱۳۴۰ در روستای میقان چشم به جهان گشود. وی در مدت حضور یکساله خود در جبهه حق علیه باطل رشادت‌های فراوانی از خود به یادگار گذاشت.

 

کدخبر: 731355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟