کرمانشاه مرکز توسعه غرب کشور بوده و هست/ مردم برای تغییر رای داده اند

به گزارش رکنا از کرمانشاه، دکتر محمد رشیدی در جلسه امروز با اصناف استان از این قشر به عنوان سرمایه استان یاد کرد و اظهار داشت: اصناف سرمایه های کرمانشاه هستند که باید تکریم و حمایت از آنها در دستور کار جدی مسئولان استان قرار گیرد.

وی افزود: اصناف قشری از جامعه هستند که همواره در مشکلات و حوادث گوناگون پای کار بوده و حامی جامعه بوده اند و نیاز است زمانی که دچار مشکل می شوند مسئولان هم با همان دلسوزی حامی آنها باشند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پیگیری مشکلات اصناف تصریح کرد: برای پیگیری این مشکلات نیاز است که جلسات مستمر با اصناف تشکیل شده و از طرفی مدیران و مسئولان مربوطه هم در جلسات حاضر و پاسخگوی این مشکلات باشند.

رشیدی در ادامه با بیان اینکه امروز ظرفیت های خوبی در مجلس برای استان کرمانشاه ایجاد شده، گفت: قبل از اینکه به عنوان نماینده مردم کرمانشاه انتخاب شوم شعارهایی داشته ام و پای آن شعارها و تحقق آنها تا آخر ایستاده ام. یکی از آنها بازگرداندن اقتدار کرمانشاه است که با تلاش دیگر نمایندگان استان اتفاق های خوبی امسال در بحث بودجه استان رخ داده تا بتوانیم بخشی از عقب ماندگی ها را جبران کرده و روند توسعه استان را تسریع کنیم.

وی افزود: استان کرمانشاه استان پنجم کشور بوده و طی دهه‌های مختلف کرمانشاه خدمات بسیاری به استان های همجوار خود داشته است.

این نماینده مجلس به اقدامات خوب مجلس برای صنوف هم اشاره کرد و بیان داشت: در کمسیون تلفیق که هر سه نماینده کرمانشاه در آن حضور داشتند تمام تلاشمان را به کار گرفتیم که 20 درصد معافیت مالیاتی برای تولیدکنندگان لحاظ شود.

رشیدی تاکید کرد: همچنین این پیشنهاد را مطرح کردم که اصناف تا سقف سود سالیانه 100 میلیون تومان از مالیات معاف شوند که مورد تصویب قرار گرفت و دربودجه سال آینده هم پیگیر آن خواهیم بود.

رشیدی در ادامه با تاکید بر تسریع در تغییر مدیریت اجرایی استان گفت: مردم برای تغییر رای داده اند و در همین راستا پیگیر تسریع در تغییر مدیریت اجرایی استان هستیم.

دبیر هیات رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اینکه جلوی دوربین ها حرف بزنیم و شعار بدهیم کارها پیش نمی رود و باید در عمل مشکلات را حل کرد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 726421 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟