امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به 271 حادثه دیده در نخستین هفته مهرماه 1400

به گزارش رکنا از اصفهان، داریوش کریمی با اشاره به حوادث یک هفته گذشته گفت : از روز شنبه سوم لغایت جمعه نهم مهرماه ماه سال جاری ،نجاتگران جمعیت هلال احمر نسبت به پوشش امدادی 82 حادثه اقدام کرده اند .

 

کریمی تصریح کرد : 45 مورد از این ماموریت ها در حوادث جاده‌ای، 9  مورد خدمات حضوری، 13 حادثه شهری ،10 حادثه صنعتی و کارگاهی ، 4 حادثه کوهستان و یک خدمات مناسبتی بوده است.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ادامه از خدمت رسانی نیروهای امدادی به 87  نجات یافته در این حوادث خبر داد و گفت : از این تعداد 30  نفر به طور سرپایی درمان شده و 57 نفر هم برای درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند .

 

به گفته کریمی در این مدت ، 286 نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب 100 تیم عملیاتی با به کارگیری 81 دستگاه آمبولانس و خودروی نجات در امدادرسانی به این حوادث مشارکت داشته اند .

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد در این مدت 8 مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است .

داریوش کریمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقرار نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به منظور خدمت به زائرین حسینی در عراق و نیز مرزهای زمینی گفت : در این راستا یک تیم از جمعیت هلال احمر استان اصفهان در خاک عراق و تیم ارتباطات رادیویی استان در پایانه مرزی مهران در طول راهپیمایی اربعین خدمات ارزنده ای را ارایه کردند .

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 726085 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟